Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2021 09:15 - ....и кака Сийка,има Фейс,и Нет)
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 735 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

.... ейй, на това/ снимката/  му казвам, АЗ = Вода ,газят, жадни, ходят!
Картинката , е верна, тематична!!  браваа, вземам я, за...малко )
но, тук, Дедукцията, т е..Критичният Анализ, куца...даже, липсва..
та така, кака Сийка, има  ФацеБуук), но, как Сийка, трЕбе, и  да бачка..
и затова, как"Сийка, не разполага с Време,за да чете...в дебелите книги, 
освен в дежурните, рОботни.. ре4ниКи)  за да  изкара, некой леВ,за Леб )
Потребителите, не могат,да проумеят, че ТЕЗИ хора, информират/ и манипулират/
Публиката в редовните СМИ, и "кварталното" Кафене - ФаЦеБука, който, Е
притежание, на СЪЩИТЕ тези Корпорации = ТЕ, затова, и го създадоха, Фейсъ, 
за да може, всяка Пенка, да се усеща Дама, и Учителка, Просветителка,а Лузърите, 
наоколо,да "гонят" сеХи каките, такива драки, като мен, които НЕ СЕ ДАВАТ ))
амии..имаа..тръпка..забавно си е..а Времетоо, онлайн, лежерно...летиии..
ето ме  вече, Баба , на втората внучка - Джулия Виктория,едно /живо/ Бижу!!)) 
 
пп
 да ги изреждам ,ли отново..  Великите Манипулатори ?

 МAGA - Майкрософт, Епъл, Гугъл, и Амазон....
 КОИТО ,само от Писанки, Реклами, "Балони", и Картинки..
 трупат милиарди, на поразия!!...и после,във Ваксината,имало..АI ...?
 или Изкуствен Интелект, и го раздавали..за "БЕЗ ПАРИ!! според "плебса?? 
 и в БГ МАМА, няма ,да се Фанат, на тези.Селски Уйдурми / имаме турцизъм)


image



Гласувай:
7


Вълнообразно


1. marana69 - как'Сийка..) пак, ме преварила..пуста диагноза, писах я преди 8г!!!
26.09.2021 09:24


Важните теми на една блогерица
от: vacsine4

цитирай
2. fun1001 - за, по зелените, блогерици, го добавям..
26.09.2021 09:33
Дедукция произлиза от латинската дума deductio (извеждам, продължавам) и във философията означава извеждане на особеното и единичното от общото, както и схващане на единичния случай на базата на един всеобщ закон. В кибернетиката дедукция означава извеждане на сигурни твърдения от други твърдения с помощта на логически заключения. При дедуктивните умозаключения говорим за пренасяне на общото към частното.
цитирай
3. notfun - имало, и такива .."доктори" ???!!! Боже, пази България!!
26.09.2021 09:52

8. dobrodan - Радостино, ти уж обеща да караш по затворения
25.09 12:34 фекален цикъл? Защо не го направиш и не млъкнеш за малко?


radostinalassa написа:
разбира и от тюркология. Ваксинираните изработват нови щамове , защото имунитетът им е само хуморален. И са заразни за останалите. Трябва да им слагат карантина и маски.

цитирай
4. notfun - ..нали, уж, Всички сте умни, и сте чели, Дж Оруел?!!
26.09.2021 09:54
нешоо, се съмнявам силно, да ви призная, на висок Глас)

...Наборе, ТОВА подРедено Есе ,ми прозвуча,
кошмарно, и заплашително..подривно!!
като една Диверсия, чието Начало( Генезис), и Прайд, са
"заровени" в една ,многоо Опасна "външна" Намеса в Държавно полит Дела
на милата ни Република България..

...има, многоо доктори, ноо..няма да е излишно, да спомена тук,
и д р Менгеле...
жалко, че имате.."умен вид", и пишете правилно!!

възмутена съм, от тази Наглост, и Безхаберие!!
без поздрави..
аз съм Юлия
Коментарът чака одобрение
Постинг: Да се закрие Министерството на здравеопазването!
Автор на постинга: doktora757
цитирай
5. dobrodan - Първо, честита внучка! :):):):):)
26.09.2021 10:10
Не се съмнявам, че ще е красива и умна поне колкото баба си! :):):):):)
Прелюбопитен съм кой плаща такива публикации?
Да те е страх да идеш на лекар, казал инженерът-професор.....като знаел какви студенти е пускал на изпитите.....
цитирай
6. marana69 - ...краси, тъй като съм Лоша, и злобна)) зА МЕН, ТОВА си е поредната Секта!!
26.09.2021 10:28
dobrodan написа:
Не се съмнявам, че ще е красива и умна поне колкото баба си! :):):):):)
Прелюбопитен съм кой плаща такива публикации?
Да те е страх да идеш на лекар, казал инженерът-професор.....като знаел какви студенти е пускал на изпитите.....


многоо ти Благодаря, приятелю!
дай Боже всекиму, да доживее..такава бабешка Радост, и Гордост!
Виктория, е моя сбъдната Мечта, тъй като..Аз съм мъжка майка )

Чудесна Есен ,ти пожелавам, Краси!
поздрави и на милата ти, красива Съпруга!
радвам се , с теб )
цитирай
7. stiraks - Алхимизъмът не съществува!
26.09.2021 13:21
Във средните векове даже и по рано са се мъчили нещо да направят по въпросът за златото но нищо не се е получило, А може би е само легенда алхимизъмът?
Ти от един дядо можеш ли да направиш 20 годишен пич? аз от баба не мога.:)

пп. "баба дядо" няма нищо общо със теб и мен, просто пример за алхимик!
цитирай
8. marana69 - ..знаеш ли, Алекс/ аз чета много, и различни..'неща'..
26.09.2021 14:06
редовно преглеждам и такива, които НЕ са ми по Вкуса)
така си..Сверявам Часовника..защото, както казват Маговете Толтеки..
само, един Маг, може да "завърти" Времето
както..назад, така, и.. напред ))

разб се, Алхимията е философска категория, а не. проста Химия, от Поморийските капани)

но, знаеш ли, напоследък, срещам и такива Хипотези, че Планетите ,Небесните Тела..
са Ефирни, ТЕ ,нямат плътна( физична ) маса..
както, и нашумялата Теория, за плоската Земя!

един, Търсещ,Воин по Пътя,не пропуска нищоо, и никой ))
ТОЙ,трупа поЗнание и Мъдрост..от ВСИЧКО!
поради това, и Аз, съм в блокЕто)
цитирай
9. dobrodan - Напоследък често започвам коментарите си с
26.09.2021 17:27
stiraks написа:
Във средните векове даже и по рано са се мъчили нещо да направят по въпросът за златото но нищо не се е получило, А може би е само легенда алхимизъмът?
Ти от един дядо можеш ли да направиш 20 годишен пич? аз от баба не мога.:)

пп. "баба дядо" няма нищо общо със теб и мен, просто пример за алхимик!


"в блога ми има една книга" :):):):).
Да, има. Пише и за алхимията, и за пътуването във времето.
Ако пожелаеш да видиш една премного любопитна авторова гледна точка.....

https://dobrodan.blog.bg/history/2021/05/15/tozi-stranen-paralelen-sviat-nenauchno-mistichen-fantastiche.1761414

Този мъж успява да обясни необяснимите неща в света около нас. Не си длъжен да вярваш, разбира се.
Не е много обемна. Успех!
цитирай
10. notfun - Краси, сега, препрочитах един твой Пост! не е лошо, да се копират..
26.09.2021 20:40
не е лошо, да се копират ,от Време на Време)
моля те, дай го..пак...за Генетиката на Траки и Славяни )
Панка, тръпне от нетърпение, по мен..))

"в блога ми има една книга" :):):):).
Да, има. Пише и за алхимията, и за пътуването във времето.
Ако пожелаеш да видиш една премного любопитна авторова гледна точка.....

https://dobrodan.blog/history/2021/05/15/tozi-stranen-paralelen-sviat-nenauchno-mistichen-fantastiche.1761414

Този мъж успява да обясни необяснимите неща в света около нас. Не си длъжен да вярваш, разбира се.
Не е много обемна. Успех!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1933270
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930