Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
21.05.2013 21:26 - ВОЙНАТА В ЕВРОПА. ИМИГРАНТИТЕ - ВРАГЪТ СРЕД НАС!
Автор: kordon Категория: Политика   
Прочетен: 6625 Коментари: 11 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Втори ден размирици в Стокхолм след полицейско убийство

В Швеция втори ден продължават безредиците, след като полицаи застреляха възрастен човек, размахващ оръжие към тях, съобщи Newsru, позовавайки се на местното издание The Local. В стокхолмското предградие Хусбю, населено предимно с имигранти, разбунтували се младежи тази нощ палиха коли и хвърляха камъни по опитващите се да потушат пламъците полицаи и пожарникари.

Първия ден протестиращите са били 50-60 души, а днес вече са между 60 и 100, твърдят от органите на реда. Шестива хулигани на възраст между 15 и 19 години са арестувани.

Във връзка със събитията вече са образувани 18 углавни дела, а всички задържани са заподозрени за нападения над длъжностни лица, съобщи прессекретарят на полицията Матс Ериксон.

Първите стълкновения в Хусбю възникнали след 22.00 ч. в неделя и са продължили в течение на 4 часа. За това време са били подпалени около 100 автомобила, един гараж на жилищна сграда, разбити са били и витрините на местния търговски център, уточни Ериксон. В сблъсъците с младежите трима полицаи са били ранени, а хората от засегнатата кооперация се е наложило да бъдат евакуирани.

Новите битки избухнаха малко след полунощ срещу вторник. Пламъците от един горящ автомобил се разпространили и върху съседните три, а дошлите на местопроизшествието огнеборци били посрещнати от подпалвачите с камъни.

За усмиряване на агресивните младежи е бил изпратен специален отряд с кучета. Под тяхната охрана пожарникарите до сутринта успели да потушат огъня. Изгорели са 11 леки коли и 4 контейнера за смет. Този път пострадали полицаи няма. 

Както стана дума, причина за недоволството е убийството на 69-годишен мъж  на 13 май. Пазителите на реда пристигнали в жилището на пенсионера във връзка с оплакване от минувачи, че той се разхожда по улиците, въоръжен с голям нож. Пенсионерът посрещнал и „гостите“ от полицията с оръжие в ръка и бил застрелян на място.  

Полицията е започнала вътрешно разследване на инцидента. Местната младежка организация Megafonen междувременно инициира протести, обвинявайки пазителите на реда в жестокост и изисквайки публични извинения.

Организацията заяви още, че не е било нужно да се прибягва до крайни мерки спрямо възрастен човек, че е използвана прекомерна сила по време на безредиците, като младежите са били атакувани с палки и кучета. Спрямо тях е имало и обиди на расова основа. В хода на един от сблъсъците няколко младежи се опитали да осъществят контакт с полицаите, но те ги нарекли „маймуни“ и „чернилки“.

В района Хусбю в северозападната част на Стокхолм, където живеят предимно имигранти, нивото на безработица е много високо, а значителна част от тамошните тийнейджъри завършват училище със слаб успех.
Нощта е била неспокойна и в други предградия на Стокхолм - Ринкебю, Чиста, Тенста, Фитие. Освен палежи и дъжд от камъни, след опит за кражба на мобилен телефон потърпевшият минувач е попаднал в болница. 


Източник




Гласувай:
3



1. анонимен - Подводни
21.05.2013 21:28
За кой ли път ще го кажа? На Европа не са проблем емигрантите!!!!
цитирай
2. анонимен - от kordon до Подводни
21.05.2013 21:58
Може би бъркам, но когато някой източва социалната система, не работи, не се интегрира, предизвиква безредици, извършва погроми, пали, чупи и унищожава чужда и обществена собственост и изобщо проявява асоциално поведение, според мен представлява реален проблем. А може би според някои това е нормално поведение и всички трябва да постъпваме по този начин?

Мисля, че ми е известно Вашето мнение, според което Други са виновни за проблемите на Европа и донякъде съм съгласен с Вас. Но това не означава, че имигрантите не са проблем, нали?! Ако човек го боли главата, това не означава, че не може да има и въшки.
цитирай
3. kordon - от kordon до Подводни
22.05.2013 09:47
Съгласен съм с Вас, че отговорна за сегашното състояние е провежданата от европейците политика. Но ако някой е виновен, че е пуснал Троянския кон в крепостта, това не прави Троянския кон по-малко опасен. Като цяло приемам Вашите аргументи, с уточнението, че имигрантите вече са тук и не можем да се правим, че ги няма или че не представляват проблем. Според мен досегашната политика на безконтролно приемане на всякакви хора от различни култури е грешна и трябва да се борим с нея, но това не отменя опасността от самите имигранти.
цитирай
4. kordon - от kordon до bulgarinut57
22.05.2013 09:53
Съгласен съм с вас, че "Мултикултурно общество НЕ МОЖЕ да съществува", защото вливането и смесването на различни култури, без да има доминираща такава никъде не носи успех. Обратно, затварянето също не е удачен модел. И за двата случая има достатъчно примери в историята.
цитирай
5. veilet - Хора /Подводни и Кордон/, моля не ...
22.05.2013 11:16
Хора /Подводни и Кордон/, моля не слагайте емигрантите под общ знаменател! Кой каквото си е постелил, на това ще легне- ако имигрант се адаптира и интегрира към местното население в която и да е европейска държава, не би имал проблем с тамошните власти, нито с живущото население. В случай, че същият си мисли да хитрува за сметка на другите, е..... съжалявам- предстои му жестока борба с вятърните мелници. Колкото до мултикултурното общество, и немците полагат нескончаеми усилия в тази насока, но успехите са сравними с миши стъпки. Поне се стараят, какво пък- не губят надежда. Поздрави!!!
цитирай
6. podvodni - Хора /Подводни и Кордон/, моля не ...
22.05.2013 13:31
veilet написа:
Хора /Подводни и Кордон/, моля не слагайте емигрантите под общ знаменател! Кой каквото си е постелил, на това ще легне- ако имигрант се адаптира и интегрира към местното население в която и да е европейска държава, не би имал проблем с тамошните власти, нито с живущото население. В случай, че същият си мисли да хитрува за сметка на другите, е..... съжалявам- предстои му жестока борба с вятърните мелници. Колкото до мултикултурното общество, и немците полагат нескончаеми усилия в тази насока, но успехите са сравними с миши стъпки. Поне се стараят, какво пък- не губят надежда. Поздрави!!!

Емигранта, независимо кой е, носи със и в себе си своята култура, манталитет, и начин на живот. Да не забряваме и кулинарията. Глупаво е да се мисли, че емигранта може да се интегрира за някакви си години в общество което е изграждало своят манталитет с векове. Просто е невъзможно. Такова нещо като интеграция не съществува. Реално има асимилация на една от двете страни или сливане на култури във всичките му измерения.
цитирай
7. podvodni - Съгласен съм с Вас, че отговорна за ...
22.05.2013 13:35
kordon написа:
Съгласен съм с Вас, че отговорна за сегашното състояние е провежданата от европейците политика. Но ако някой е виновен, че е пуснал Троянския кон в крепостта, това не прави Троянския кон по-малко опасен. Като цяло приемам Вашите аргументи, с уточнението, че имигрантите вече са тук и не можем да се правим, че ги няма или че не представляват проблем. Според мен досегашната политика на безконтролно приемане на всякакви хора от различни култури е грешна и трябва да се борим с нея, но това не отменя опасността от самите имигранти.

Разбира се, че има проблем, но разрешаването му трябва да почне именно от европската политика, система и политици, което, първо е невъзможно и второ, тези които наложиха тази политика няма да го позволят. Процеса е необратим и ще се задълбочава все повече. За съжаление или радост, Европа в нейната западна проекция, е обречена!
цитирай
8. germantiger - ...
22.05.2013 13:40
1. анонимен - Подводни
21.05 21:28
За кой ли път ще го кажа? На Европа не са проблем емигрантите!!!!

...

Разбира се, че са!

Писал съм го неведнъж:

МИГРАНТИТЕ СА ЕДИН ОТ МНОГОТО "ЛОСТОВЕ" ИЛИ РЕШАВАЩИЯ "ФАКТОР", КОЙТО УБИВА ДЕМОГРАФСКИ, КУЛТУРНО И МОРАЛНО ЦЕНТРАЛНА, ЗАПАДНА И СЕВЕРНА ЕВРОПА!

Почти съм възхитен от полицаите, ако въобще думата и състоянието възхита са "на място" за действия с резултат смърт, но действително съм впечатлен положително от шведите (за първи и последен може би път).
цитирай
9. kordon - от kordon до veilet
22.05.2013 14:12
В никакъв случай не искам да приравнявам всички имигранти. Аз самият съм бил такъв, а и познавам много други, които работят и живеят съвестно и отговорно в чужди страни. Но чужденецът, колкото и да е старателен и трудолюбив, носи със себе си и много елементи на своята култура. Дори без да желае умишлено да променя обществото, в което проживява като имигрант, той го прави неволно, без умисъл. Естествено, културна трансформация е възможна, когато имигрантите представляват вече солидна група и особено ако преднамерено и агресивно проповядват своите нрави и порядки. Това се забелязва преди всичко у представителите на исляма.

Такава метаморфоза вече е видна в Германия с нейните над 2000 джамии и цели райони, обитавани основно от турци и араби. Там има все повече Анадола и Магреба и все по-малко Германия, Европа и християнска култура.

Знам, че има хора, които по идеологически, политически и дори етнически причини биха се радвали на краха на европейската цивилизация. Но това ще бъде един много брутален катаклизъм, който ще промени изцяло културния облик на Европа и ще донесе много жестоки конфликти. Случващото се в Стокхолм (както и на други места из континента) е симптом за това, което ни очаква, ако не вземем спешни мерки. Но може би вече е късно...
цитирай
10. veilet - Реално има асимилация на една от ...
22.05.2013 15:25
Реално има асимилация на една от двете страни или сливане на култури във всичките му измерения. [/quote]

Културите не се сливат, допуска се елемент на невъзприятие на единия народ към културата на другия. Точното обяснение е, че емигранта запазва своята култура и възприема /по желание/ чуждата култура или част от нея, в зависимост от приоритетие си.
цитирай
11. porko - Дрън-дрън
22.05.2013 17:36
Миграциите не би трябвало да са голям проблем. Проблем са порочните реприсивни системи, които разчитат на “ченгиджииски номера“ за да се затвърждават тези системи и трудно мислещия плебс да си остане такъв. И малкият проспиритет в мисленето може да разруши статуквото, а то си е от хиляди години едно и също. Обикновенните хора ще го духат за кефа на прверзна управляваща прислойка.
А на немците никой не им е по- виновен от самите тях. Алчността на елита им съчетана с народопсихология и генитичната памет им изиграват лоша шега. И за България важи същото- дори с по-голяма сила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kordon
Категория: Политика
Прочетен: 4843504
Постинги: 467
Коментари: 2759
Гласове: 2285