Прочетен: 4837 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 15.03.2013 09:34
Типичен и симптоматичен пример за такова възмутително поведение е следният случай, представен в статия с драматичното заглавие „Австрийските евреи продължават да са под напрежение 75 години след Аншлуса”. В издържания напълно в духа на политкоректността материал четем следната констатация, изказана с пресилено тревожен тон:
Макар и Австрия да е една от най-богатите и спазващи закона държави в света, антисемитизмът... продължава да присъства в обществото... Еврейските лидери в страната обаче се притесняват от увеличаващия се брой антисемитиски прояви.
А какви са тия антисемитски прояви и какво изобщо евреите разбират под антисемитизъм научаваме от същия текст:
Родената в Киргизстан еврейка Марина Плистиев живее във Виена от 34 години, но все още не обича да се качва на градския транспорт. Тя си спомня как 1986 г., когато с 4-годишния й брат са свалени от трамвая, защото билетите им били нередовни. Никой не се е застъпил за тях, изглежда, защото са евреи.
"Гледайки мен, сега не виждате, че съм еврейка, но ако погледнете децата ми, на тях им личи. Хората ги гледат странно", казва Плистиев пред Reuters в магазина "Кошерланд", който държи заедно с мъжа си.
Искам да обърна внимание на няколко индикативни момента в цитираните откъси от споменатата статия, които отлично илюстрират мисленето на евреите. Първият е очевидното за всеки абсурдно обвинение, че нарушителите били... санкционирани, което във всяка нормална страна е единственото правилно решение. Следва втора, не по-малко парадоксална клевета, според която никой не се застъпил за виновниците, защото, изглежда (както се изразява дамата, т.е според субективното й мнение), били евреи. Като че ли етническият произход на извършителите има значение и някои от тях (евреите) притежават имунитет... Следващата безумна нелепост се съдържа в индиректното обвинение към хората, че гледали странно, което според нечие болно съзнание е проява на антисемитизъм. И накрая научаваме, че достойните за съжаление евреи, жалващи се от нерадостната си съдба, притежават магазин „Кошерланд” (Господи, каква тежка орис!), който, както се подразбира от името му, предлага специална кошерна храна. Това означава, че евреите спокойно могат да се грижат за религиозните си традиции и за хранителната си диета, предписана от юдаизма, както и свободно да извършват търговска дейност. Дотук за непредубедения наблюдател няма никаква сянка или намек за антисемитизъм.
От тези цитати можем да си направим извода, че евреите смятат за антисемитизъм това, че хората ги гледат странно (което, признайте, е доста размита и направо нелепа формулировка) и когато са извършили нарушения или престъпления ги наказват според разпоредбите, които са валидни за всеки. Очевидно според еврейската „логика” другите въобще не трябва да ги гледат, защото това веднага ще бъде изтълкувано като проява на враждебност. Освен това излиза, че евреите не са длъжни да спазват правилата на обществата, които са ги приютили, и не подлежат на санкции когато нарушават законите, защото това се интерпретира като акт на антисемитизъм. Следователно евреите са недосегаеми и безнаказано могат да погазват всякакви етически и законови норми, без да носят морална и юридическа отговорност за деянията си като всички останали членове на обществото. Тоест евреите се възприемат като специален, изключителен вид с много особен, уникален надзаконов или извънзаконов статут, който ги освобождава от всякакви отговорности и задължения.
С чиста съвест твърдя, че само силно ограничени и извратени умове могат да разсъждават по този отвратителен начин.
автор: Виктор Кордон
ЕВРЕЙСКО ЛОБИ, ЦЕНЗУРА И ТАБУТА ИЛИ КОЙ ...
ЕВРЕЙСКОТО ЛОБИ, ЦЕНЗУРА И ТАБУТА, ИЛИ К...