Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.05.2009 21:06 - 3.МИТОВЕТЕ НА ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА
Автор: kordon Категория: Политика   
Прочетен: 10951 Коментари: 30 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Един от най-грандиозните по своите мащаби митове,изграждащи построената от несръчни архитекти сграда на легендата за ВСВ е този,който твърди,че съветските ръководители не знаели за предстоящото германско нападение.В историята си човечеството е ставало жертва на много заблуди,но малко от тях са толкова нелепи и прозрачни като тази.Дори с минимум информация и с малко логика тази ,,сламена колиба,, може без никакво усилие да бъде съборена до основи.Твърди се,че немската армия нападнала нищо неподозиращите мирно творящи граждани на Съветския съюз с над 3 милиона войници,около 4 хиляди танка,десетки хиляди оръдия и миномети, няколко хиляди самолета и Бог знае още колко амуниции,техника и въоръжение. Замисли се сега,драги читателю,как е възможно цялото това  мащабно мероприятие да бъде замислено,подготвено и приведено в изпълнение в пълна тайна и как би останало извън обсега на съветското разузнаване (на което все пак това му е работата) такова масово придвижване на хора и техника.Всеки разумен човек би заключил,че това е изключено. Достатъчно е да се прелистят официалните документи,книги и статии, публикувани по надлежния ред в комунистическа Русия,за да се открият ясни свидетелства за това,че управляващите в страната са били прилежно осведомявани буквално за всяка стъпка от германска страна и за нейните неподлежащи на съмнение намерения.От тях става видно,че военните разузнавачи,изпълнявайки стриктно своите задължения, донасят ежедневно сведения за активността на германските въоръжени сили,което е огромен обем информация.От своя страна разузнавателната служба към Генералния щаб на Червената армия (официалното и название е РККА-рабочье- крестянская красная армия или работническо-селска червена армия) редовно предоставя сводки и компетентни доклади,предназначени за Ставката-главната квартира на Върховното командване,начело с Йосиф Висарионович Джугашвили (приел псевдонима Сталин,т.е. стоманен, от руската дума за стомана-сталь).В тях подробно се описва предислокацията,маршрута,разположението,състава,рода войски,числеността и дори актуалната номерация на немските подразделения. Авторите на тези донесения даже предвиждат евентуалната посока на ударите на германците,което намира своето абсолютно потвърждение в развоя на последвалите събития. Нещо повече.От идването на NSDAP ( Nazional-Sozialistische Deutsche Arbeits Partei-Германска Национал-Социалистическа Работническа Партия) на власт в Германия през 1933 г. болшевиките в СССР и техните подгласници от комунистическите партии в другите страни неспирно тръбят за страшната заплаха за мира,демокрацията и свободата ( намерил се кой да защитава тези ценности ) от страна на германските ,,фашисти,,.Всички страни и народи и техните правителства са предупреждавани безброй пъти за опасността от ,,кафявата чума,, т.е. от национал-социализма.Как, в крайна сметка, стана така,че тези които пророкуваха беди и нещастия за другите не успяха да видят угрозата пред собствената си врата? Тук вече навлизаме в сферата на един друг мит - за това как върховните органи в съветската страна знаели за намеренията на германците,но, видите ли,другарят Сталин игнорирал всички предупреждения,понеже вярвал на Адолф Хитлер, с когото били подписали пакт за ненападение.Това инфантилно обяснение ще подложим на унищожителна критика в следващата публикация.





Гласувай:
1



1. prognozite - ===
16.05.2009 21:17
има нещо такова.Че Сталин е бил изверг и е убивал и чужди,и свои е ясно.Но защо в такъв момент не е опитал да защити Русия и да си спести загубите?Вярно е ,че войските му са били струпани на изток,на все пак...
цитирай
2. kordon - до proqnozite
16.05.2009 21:43
Мисля,че мога да дам конкретен и недвусмислен отговор на този неизяснен за широката публика въпрос и ако желаеш да се осведомиш за реалното състояние на нещата,моля,прочети моята следваща публикация,която ще бъде поместена вероятно утре.
цитирай
3. valsodar - На Хитлер не са му издържали нервите и е нападнал пръв
16.05.2009 21:56
А инак, да се зачуди човек, защо Сталин е складирал в навечерието на войната огромни резрерви от муниции, продоволствия и гориво по западната си граница, ако не е смятал да нападне пръв ?
Както и защо си е разминирал границата и е премахнал телените си заграждения ?

Има много интересни факти в тая насока, но... не е важно кой какво е смятал за историята, нали ?
цитирай
4. lambo - Юдо-Хазарската секта от Уолстрийт
18.05.2009 10:37
е планирала, запалила и контролирала хода на Войната. И четиримата - Хитлер, Сталин, Чърчил и Рузвелт са с хазарска националност.

Да се избият взаимно колкото се може повече християни и европейци, да се създаде мита за Холокоста и на тази основа да се създаде Израел.

На мястото на дестките милиони избити европейски християни да се докарат мюсюлмани от цял свят - тази крайна цел виждаме реализирана сега. И в победена Германия, и в "победителките" Англия, Франция, Русия вече имаме бързо нарастващо ислямско население.

Кулите на Джамиите се извисяват над Берлин, Лондон и стотици други бивши християнски градове ...
Това е крайната цел и това е крайният резултат ....
цитирай
5. monarchism - Поздрави за статията! lambo, ...
18.05.2009 12:01
Поздрави за статията!

lambo,

не се излагай с тия съветско-руски конспирации. Хитлер бил хазар? :)) Невероятни глупости.

Създаването на Израел? Ами, че т.нар. "Окончателно решение" на НСДАП е именно това - създаването на еврейска държава, която да бъде притегателен център за всички евреи в Европа. Първоначалният план е бил о-в Мадагаскар. Много вероятно е англичаните да са го предложили, отхвърляйки първоначалният план на германците - Палестина.

Тия съветски конспирации наистина промиват мозъка.
цитирай
6. ianchefff - ламбо,
18.05.2009 12:31
таа глупост откъде я научи?
цитирай
7. flyco - ...
18.05.2009 13:19
След провала на СССР във Финландия на Сталин му е било ясно, че още един провал ще го довърши. Това изключва да нападнеш Германия точно в този момент, следователно трябва да се води не нападателна, а отбранителна война. Но не изхода на войната е основния мотивиращ фактор в началото и, а заздравяването на вътрешната власт в СССР. Това може да стане като се консолидира населението около личността на спасителя от една страна, а от друга като се изпратят на фронта всички недоволни с невъзможна за изпълнение задача. Не случайно "зверствата" на германците в подчинените територии са митологизирани, съзнателно е търсено втълпяването на страх и търсене на спасител. Предполагам, че не е било планирано допускането на немците в исконно руски територии, но да се смачкат западна Украйна и католическата част на Беларус - и двете под историческо полско влияние, както и Молдова - под румънско е напълно възможно.
цитирай
8. lambo - Flyco - Не забелязваш ли,
19.05.2009 17:10
че когато фронта на войната достига мюсюлманските съветски райони и републики, непрекъснато отстъпващите ДОТОГАВА съветски войски, ИЗВЕДНЪЖ побеждават немците ?

И фронта тръгва назад ОТНОВО през християнските райони и републики - Западна Русия, Украйна, Белорус, Прибалтика. Така мирното християнско население там е било подложено по 2-3-4 пъти на ужасите на войната.
Харков 3 пъти е бил превземан от немците и 3 пъти освобождаван ! Всеки 5-ти белорус е загинал във войната !

А мюсюлманското население в Средна Азия и Закавказието не е дало НИТО ЕДНА жертва.
цитирай
9. ianchefff - lambo,
19.05.2009 17:12
е и?
цитирай
10. lambo - до Ланчо - Е и ?
19.05.2009 17:46
Сега от СССР не остана нищо. Бяха създадени нови 6 мюсюлмански държави от него - Казахстан, Киргизистан, Узбекистан, Таджикистан, Туркменистан, Азърбайджан

В самата Руска Федерация мюсюлманското население за последните 20 години се е увеличило с 40%

Защото именно християните в СССР, Германия и цяла Европа бяха главните и единствени жертви на Втората Световна Война. На практика бе избито цялото младо мъжко поколение
цитирай
11. kordon - от kordon до lambo
19.05.2009 17:57
lambo,благодаря за твоите коментари!Трябва да призная,че имаш оригинален поглед върху въпроса. Искам да се знае,че съм отворен за градивни мнения и критики.Но за да ме убедиш в своята правота,е необходимо да ми представиш сериозни доказателства в подкрепа на своята теза. Тоест,нужни са аргументи,подплътени с точни данни,или поне необорима логика. Дерзай! kordon
цитирай
12. darktales - @
19.05.2009 19:01
Ще си позволя и аз да изкажа мнение, въпреки че не съм голям познавач и съвсем умишлено не чета В.Суворов.
Според мен на самия Сталин му е било съвсем ясно, че Германия ще нападне СССР, единственият въпрос е бил кога точно. От една страна е имало плана "Барбароса", а от друга - намерението на Хитлер да се нахвърли върху СССР едва когато приключи с Англия. Според замисъла на Хитлер двете събития е трябвало да се случат последователно във времето, само че Англия така и не пада. Кога е трябвало Сталин да очаква нападение? Започването на война със СССР при наличието на все още силен противник на Запад не е изглеждало много логично. Изглеждало е като съвсем авантюристичен ход, както и се оказва по-нататък. Ако през първата половина на 1941 е имало донесения и наблюдения, че германците се готвят за война със СССР, то е имало и не по-малко такива, които са противоречали на такъв извод. Само че за вторите не е прието да се говори, защото и паметта на историците понякога е селективна.
В началото на '41 в сраженията с Англия се стига до някакъв паритет: англичаните не могат да стъпят на континента, но и германците не могат да постигнат над острова въздушното превъзходство, което би им осигурило успешен десант. От един момент нататък времето е щяло да започне да тече в полза на англичаните, а Хитлер е искал да изпревари този момент. Решил е да извади СССР от играта, за да могат японците да се обърнат спокойно срещу САЩ и колониалните армии и на тях да не им е до Англия. Според мен това е причината да нападне СССР точно в този момент. Голяма тъпотия всъщност, макар да е изглеждало, че има добри шансове. И аз да бях, не дай Боже, на мястото на Сталин, и аз нямаше да вярвам, че ще го направи.
цитирай
13. lambo - darktales - "Тъмни приказки"
19.05.2009 23:45
По време на "Перестройката", мисля в "Московские новости" прочетох, как на всички предупреждения Сталин отговарял ...
"Те не са такива глупаци, че да повторят грешката си от Първата световна да воюват на 2 фронта"

Но вечерта на 21 срещу 22 Юни един немски войник, преплува гранична река в южния участък и казва на разпитващите го, че ще бъдат нападнати на следващата сутрин. Съобщава и часа ...

По същия начин и евреина Рузвелт е бил предупреден за нападението над Пърл Харбър. Изтегля от пристанището самолетоносачите и оставя линейните кораби на гибел.

Явно че нещата е трябвало така да се развият, че Юдейския бог да получи най-голямо жертво-приношение
цитирай
14. kordon - от kordon до darktales
20.05.2009 00:07
Здравей,darktales!Твоето мнение до голяма степен съвпада с официалната линия.Зная,че на пръв поглед тя изглежда правдоподобна и аз като по-млад и неопитен не намирах нищо нередно в нея.Но тази моя наивност се изпари когато започнах сериозно да се занимавам с въпроса.Това,разбира се,не стана изведнъж,а бе един процес на постепенна еволюция.Так че много добре познавам това състояние.Ще си позволя да изложа накратко моето виждане по темата.Ситуацията е следната: Германия току що е завладяла Франция и предлага мирно споразумение на Великобритания,която го отхвърля. Следващият ход е лесно да се разгадае-той се нарича операция ,,Морски лъв,,.Според плановете на немското командване това мероприятие е трябвало да протече в две фази:1.подготвителна,която предвижда унищожаване на комуникациите, радарите, летищата,военните заводи и основните обекти от стратегическо за британците значение,със средствата на въздушния флот на Райха; 2.дебаркиране на основните сили,които трябва да завършат операцията,т.е. да окупират остров Британия. В хода на подготвителните действия,докато Luftwaffe осъществява своите задачи, в немския щаб започват да постъпват обезпокоителни сведения за колосално струпване на съветски войски и техника на общата им граница.Като прибавим и скорошното окупиране от страна на Съветския съюз на Литва,Латвия,Естония, части от Финландия,половин Полша,Северна Буковина и Бесарабия и ще получим не особено радостна за германците картина.Ако погледнеш картите от онова време,няма как да не забележиш,че всички тези нови придобивки приближават застрашително Съветска Русия до границите на същинска Германия.Е, и немците са забелязали този очебиен факт.За тях не остава нищо друго,освен да прекратят операция ,,Морски лъв,, и да концентрират силите си по съветската граница с надеждата,че ще успеят да изпреварят Червената армия.Това англичаните наричат ,,победа,, в ,,битката за Британия,, което е смехотворно твърдение на комплексирани островитяни.Германците наистина успяват да изпреварят руснаците, благодарение на много по-добрата си организация и транспортна система.Резултата го знаем всички или поне така си мислят повечето хора.Така че походът на Вермахта в Русия беше превантивен удар,предизвикан от явните намерения на болшевиките да ударят Германия в гръб,докато нейните войски са ангажирани с превземането на острова.Много ме забавлява твърдението,че германците не могли да се справят с хилавите сили на Нейно величество и решили да нападнат Съветския съюз, понеже щяло да им бъде по-лесно да се справят с многомилионната съветска армия.Нима не виждаш противоречието?!? Надявам се,че ще помислиш върху този казус! Желая ти здраве! kordon
цитирай
15. lambo - Не съм съгласен напълно с номер 14
20.05.2009 09:46
1) Докато немската армия е заета изцяло в едно-месечната битка за Полша, Френските, Английските и Белгийските войски са имали КОЛОСАЛНО превъзходство на Западния фронт. Но ЧУДО - не са нападнали Германия, освен 1-2 малки операции

2) Докато немската Армия е била заета в страшни едномесечни битки на Западния фронт, на Съветската граница Хитлер е оставил малобройни, зле въоръжени дивизии от възрастни запасняци. Но ЧУДО - Сталин не се е възползвал от момента

3) Когато Гьоринг започва въздушната война срещу Англия, се оказва че немските самолети изобщо не могат да се мерят с английските изтребители. Загубите са средно 2 свалени немски, срещу 1 английски самолет. Но с големи усилия най-накрая остават живи само около 50 опитни пилоти в Англия. Няма време за обучение на нови. Точно в този момент Хитлер нарежда да се спре войната срещу авиацията и да се почне с бомбардирането на Лондон. И ... губи въздушната война.
цитирай
16. ianchefff - ламбо,
20.05.2009 09:52
пишеш това: Докато неската армия е заета изцяло в едно-месечната битка за Полша, Френските, Английските и Белгийските войски са имали КОЛОСАЛНО превъзходство на Западния фронт. Но ЧУДО - не са нападнали Германия, освен 1-2 малки операции...

Кое е чудото? И откога ти започна да разбираш от военни операции и т.н.? Явно трябва да съжаляват немските генерали (или тези от другата страна, че не са те имали за техен главатар)
Така са решили, така са действали. От днешна гледна точка е много лесно да се говори те били сбъркали, те били т'ва, те били онова, евреи, масони, дрън, дрън.
Явно чудо е само в твоята глава.

И откъде е тази информация че немските самолети били по-слаби от английските???
Аз съм чел, чувал и гледал точно обратното, че английските самолети са били много много по-зле.
Някаква тотална каша е в главата ти, човече.
успокой се.
цитирай
17. lambo - Ланчо, аз съм бивш офицер
20.05.2009 17:00
И много инфо съм прочел по този въпрос

Немските самолети са били за фронтови операции и не са имали голям обсег на действие. Докато стигнат до Англия + горивото за връщане им остава само 30 минути за бой. И англичаните са използвали това. Английските "Спитфайер" са били по-бързи от немските и с по-малък радиус на завиване. И са ги сваляли като круши.

Още тогава Англия вече е имала радари. Имало е централен диспечерски пункт на ПВО. Където са се събирали всички данни от въздушното разузнаване - радари, наблюдателни постове, самолети-разузнавачи и бързо са се разпределяли задачите по прехващане на ескадрилите.

Само за един ден са свалени 185 немски самолета. И това е краят. Победата във въздушната война е първото поражение на Германия.
цитирай
18. darktales - lambo
20.05.2009 17:41
lambo, ти ако беше на мястото на Сталин, щеше ли да повярваш на този един войник, който е преплувал реката? Аз не бих, въпреки че по принцип не съм параноик. А и все пак на 21 срещу 22 юни вече е било доста късно да се промени каквото и да е.
Имало е, разбира се, такива предупреждения, някои от които давани от съвсем добри чувства. Но е имало и не по-малък поток с обратна информация. По това време войната вече е била започнала, но все още не е била станала световна и не е била толкова жестока както в следващите години. Някои хора все още са смятали, че международните договори значат нещо. Нито Сталин, нито Хитлер са били сред тях, разбира се. Сталин, общо взето, нищо не е спечелил от това изчакване. Дори е имало един момент, в който неговите главнокомандващи е можело да го застрелят като куче ( 1-2 дни той е очаквал да сторят тъкмо това ). И все пак от така развилата се ситуация той извлича и един актив, който ще му е от полза по-късно. С нападението на Хитлер и бързото му настъпление във вътрешността СССР остава в очите на света като страна жертва на агресия, която не е искала и не се е готвела за война, доверявайки се на договорите.
цитирай
19. darktales - kordon 14.
20.05.2009 18:17
Може би наистина мнението ми съвпада с най-разпространеното официално такова. Аз гледам да чета неща, в които по-често се търси колкото може по-простичко обяснение.

Дали СССР е щял да нападне Германия пръв, това няма как да разберем. Може би и Чехословакия е щяла да нападне Германия или пък Полша ( която междувременно не е пропуснала да си вземе едно парченце от разделената Чехословакия ) е щяла да избие всички етнически немци. Може би и Франция е щяла да премести линията "Мажино" със стотина километра на изток, ако германците не бяха изпреварили. Но всичко това са "може би", а фактът е, че Германия напада първа, без каквато и да е пряка провокация, в нарушение на двустранен договор.

За т.н. "Битка за Англия" съм срещал всякакви неща, включително и че Хитлер я започва като един вид отклоняване вниманието на СССР, че всъщност не е искал да превзема Англия, защото тогава Япония и САЩ са щели да си разделят колониите й, без Германия да участва, и т.н.

Според мен Хитлер и магнатите зад него са имали съвсем ясен и не дотам неизпълним план:
- военна и политическа, а оттам и икономическа хегемония в континентална Европа;
- елиминиране на Англия като фактор в Европа.
- достъп до земеделските и суровинно-промишлени райони в европейската част на тогавашния СССР.

Този план е можело да бъде изпълнен със или без пряка инвазия на Британските острови, но все пак би било по-добре ако поне част от Британия е под непосредствена поне временна германска окупация.

Било ли е изпълнимо това? В общи линии да, би могло да стане, но са били допуснати много грешки. Нормално, ако единият не греши, другият няма да спечели. Тези грешки са известни - спирането на офанзивата към Дюнкерк, отказът от нападения срещу радарните станции и летища на RAF, липсата на стратегическа авиация... В края на 1940 Англия не е могла да мисли за сухопътни действия в Европа, но и не е била победена страна. Луфтвафе не успява да изчисти небето от RAF, RAF не могат да летят свободно над Европа, с една дума, има някакъв паритет между силни противници.
цитирай
20. kordon - от kordon до darktales
20.05.2009 20:25
Виждам,че боравиш с богат фактологически инструментариум,което прави полемиката още по интересна.Освен това,от коментарите ти разбирам,че имам работа с рационално мислещ човек,което е рядкост в наше време.Винаги си добре дошъл на страниците на този блог,въпреки принципните ни различия!Започвам един проект,чиято цел е да предостави на широката общественост един нов прочит на историята на ВСВ.Ще се радвам,ако отделяш време и внимание,за да се запознаеш с моята теза. С уважение:kordon
цитирай
21. анонимен - ьяа
25.03.2010 16:45
Кордон - за пореден път ти казвам, собственото ти незнание не означава, че дадено твърдение е грешно. Наистина цялото командване е знаело, а единствено Сталин не. Има хиляди разсекретени документи, над 80 доклада на съветските разузнавателни органи към Сталин за предстоящо немско нападение, избягали немски и японски офицери (или шпиони) и т.н. Има и не една или две заповеди за атака над Германия (очевидно неизпълнени). Сталин далеч не е вярвал в добрите намерения на Хитлер, но ако си по-запознат с реформите в Червената Армия точно в тези години е по-лесно да разбереш защо СССР не е нападнал Германия през лятото на 1941. Със сигурност не братството и равенството между народите ги е възпирало. Съветската армия наистина е била по обем най-голямата в света, сумарно е имала повече военна техника от целия останала свят. Като качество - също на едно прилично за Европа ниво. Ето тук идва друг мит - немските танкове. Всъщност, като елементаризирано обобщение може да се каже, че немските танкове са били сред най-слабите във войната. Това важи особено за френската кампания и отчасти за руската. Тук не е моментът да се споменават Тигри, Пантери и подобни (безспорно, добри машини за времето си, тук спор няма). Но една Франция е разполагала с далеч по-добри танкове от Германия. Вместо да търсиш под вола теле, се поинтересувай защо тогава Германия е минала през Франция като слон през мравуняк. От една страна - германците и руснаците са единствените, които научават уроците на ПСВ, докато френските танкове са поддържали пехотата, немските са били особено в собствени единици. Освен това немската радио техника и оптика е била на изключително добро ниво и по-важното, присъствала е в почете машини. Нещо, които не може да се каже за руските танкови армии. Като говорим за руски танкове - в началото на войната немците наистина не са знаели какво да правят с руските танкове, пригодявали са 88мм зенитни оръдия за АТ служба и естествено Щуките - оръжието на отчаянието. Тъй че, по-малко
цитирай
22. анонимен - ьяа
25.03.2010 16:51
логика, повече четене, драги ми Кордоне. Ако ти е интересно, изтегли си от Zamunda .pdf файл, описващ всяка немска бронирана машина поотделно, даващ конкретни х-ки и параметри. Освен това може да разгледаш и някое друго писание на г-н Гудериан, немецът, който до днес се изучава във военните школи и чиито книги са като бибилия за танкистите. Запознай е със спецификата на немската и руската доктрина, тази на Франция също. И конкретните елементи. И говорейки за Русия - не забравяй и какво е ставало само няколко години преди лятото на 1941 (в интензивност).

Та когато даден период или елемент от историята ти се вижда странен, не го отхвърляй. Никой не се ражда научен, аз да речем нищо не разбирам от история на литературата, философия, психология, биология, художествено изкуство, моден дизайн, оринтология и още един куп неща. Всяка жаба да си знае гьола и всяка пу*ка да си знае молла! :)

Бернард Сиди
цитирай
23. анонимен - ьяа
25.03.2010 16:54
Последно - историческата ревизия си е нужна, ако я нямаше досега щяхме да вярваме, че Сталин е чел по 600 страници на ден и че в Сибир е текло мед и масло. Но вместо да заменяш една крайност с друга е добре да оформиш едно рационално и всеобхватно мнение, а не да търсиш най-лесния, но изглеждащ логичен отговор, който иначе отговаря на твоите житейски възприятия.

Поздрави, Бернард Сиди.
цитирай
24. germantiger - За ламбо рджини
23.04.2011 17:36
lambo написа:
1) Докато немската армия е заета изцяло в едно-месечната битка за Полша, Френските, Английските и Белгийските войски са имали КОЛОСАЛНО превъзходство на Западния фронт. Но ЧУДО - не са нападнали Германия, освен 1-2 малки операции

2) Докато немската Армия е била заета в страшни едномесечни битки на Западния фронт, на Съветската граница Хитлер е оставил малобройни, зле въоръжени дивизии от възрастни запасняци. Но ЧУДО - Сталин не се е възползвал от момента

3) Когато Гьоринг започва въздушната война срещу Англия, се оказва че немските самолети изобщо не могат да се мерят с английските изтребители. Загубите са средно 2 свалени немски, срещу 1 английски самолет. Но с големи усилия най-накрая остават живи само около 50 опитни пилоти в Англия. Няма време за обучение на нови. Точно в този момент Хитлер нарежда да се спре войната срещу авиацията и да се почне с бомбардирането на Лондон. И ... губи въздушната война.


"ЩОТО" ПРЕДПОЛАГАМ САМО НА РУСКИ ЧЕТЕШ ЛАМБО, типичнъй руский человек още Клаузевитц е казал, друго освен руски книги не е чел, та ето ти на руски:

От налетов немецкой
авиации основательно пострадала сталелитейная и
судостроительная промышленность, сети коммуника-
ций, сократилось производство электроэнергии, было
уничтожено некоторое количество запасов нефти,
продовольственных и других материальных ресурсов.
Страна была вынуждена держать в системе противо-
воздушной обороны более 600 000 человек. Во время
воздушных налетов погибли около 40 000 жителей и
46 000 были ранены, разрушено более 1 000 000 жи-
лых домов. Немецкая авиация добилась этого ценой
потери 600 самолетов, что составляло не более полу-
тора процентов от общего количества самолето-вы-
летов. Например, после бомбардировки Ковентри,
выпуск самолетов в Англии, пусть на непродолжи-
тельное время, но сократился на 20 процентов, немцы
же потеряли при налете всего один самолет.
цитирай
25. germantiger - Пак за ламбо рджини
23.04.2011 17:39
ПИСАЛ СИ НАГОРЕ ЕДНИ ГЛУПОСТИ В КОМЕНТАР ЗА 1 БРИТАНЕЦ 2 ГЕРМАНЦИ ПАДАТ, ЯВНО СИ НЕВЕЖ

ПРИМЕР 19 ЮЛИ
В других боях серьезные потери понесли 1-я, 32-я,
43-я, 64-я, 145-я и 603-я эскадрильи. Это был черный
день для Британии. За один день немецкие пилоты
сбили 11 английских истребителей и повредили че-
тыре. Потери Люфтваффе были намного меньше:
один Не 111, один Do 17P, четыре Bf 109 (два сбиты
и два повреждены).
цитирай
26. germantiger - ДЕН ПО ДЕН ГИ ИМАМ 4-ТЕ ЕТАПА
23.04.2011 17:42
ВСЪЩНОСТ ЗА ГЕРМАНЦИТЕ ТЕ СА 6 ЕТАПА В ТНАР БИТКА ЗА БРИТАНИЯ

ДЕН ПО ДЕН ГИ ИМАМ ОПИСАНИ В НЯКОЛКО КНИГИ, РАЗБИРА СЕ НИТО ЕНДА НА БГ ЕЗИК, мога да ти посоча авторите и да четеш, ето отново пример

Этого было недостаточно, чтобы спасти конвой.
И к концу дня он был разгромлен. В районе боя сто-
яла штормовая погода, поэтому многие суда, полу-
чив тяжелые повреждения, быстро затонули. До пунк-
та назначения дошли только четыре.
Потери в сражении за CW-9 для обеих сторон
были весьма ощутимыми. 13 сбитых и четыре выве-
денных из строя «Харрикейна», один уничтоженный
и два поврежденных «Спитфайра», 12 погибших и
трое раненых пилотов — вот цена, которую заплати-
ла за этот бой Британия. Не меньший урон понесли
Люфтваффе, лишившись сразу 16 боевых машин
(были сбиты восемь Bf 109, один Bf 110 и семь Ju 87).
Кроме того, два Bf 109, пять Bf 110 и шесть Ju 87 полу-
чили различной степени повреждения, а пять «Юнкер-
сов» вышли из строя, совершив вынужденную посад-
ку. Более серьезных потерь тяжелым и неманевренным
Bf 110 удалось избежать только потому, что летчики
применяли тактику «оборонительного круга». В чис-
ле погибших были два командира групп: гауптманы
Вернер Андрее (III/JG 27) и Плевиг (II/StG 77).
цитирай
27. germantiger - "ТВЪРДЕНИЯ"
23.04.2011 17:50
АНГЛИЧАНИТЕ ТВЪРДЯТ ЗА 2698 ГЕРМАНСКИ СВАЛЕНИ САМОЛЕТИ

ГЕРМАНЦИТЕ ПОСОЧВАТ 3058 БРИТАНСКИ САМОЛЕТИ
цитирай
28. анонимен - До Ламбо
15.09.2012 11:51
За мен Ламбо е "прав" доколкото разсъждава като военен-офицер и доколкото разсъждава от гледна точка на това,че по СВЕТА НЯМА НИТО ЕДИН ПОЛИТИЧЕСКИ И ВОЕНЕН ЕЛИТ,КОЙТО ДА СЕ Е БИЛ НА ФРОНТА В ПОСЛЕДНИТЕ ДВА ВЕКА.ГОВОРЯ ЗА ХОРАТА,КОИТО КОНТРОЛИРАТ ЦЕЛИ ВОЙСКИ И ДАВАТ ЗАПОВЕДИ!
Думите на Ламбо са супер логични в частта си за сриването на християнството и вкарването на милиони мюсюлмани и други чужденци в бяла християнска Европа.Световните банкери са раздавали заеми на всички воюващи страни,като целта е била изкуствено неравенство и максимално продължителни военни деиствия!С дългите воини имаме бомбардировки от авиация и артилерия над мирното население,екзекуции,кражби,изнасилвания,опропастяване на цели реколти и последващ глад,липса на чиста питейна вода и лекарства от първостепенна важност.Последните фактори-глад,болести,липса на елементарно здравеопазване и подслон всъщност удрят главно жените и децата на дадена нация а децата са бъдещето,жените продължават поколението на даден народ.Единствено достатъчно дългите военни действия са гаранция за нужните жертви и разрушения.
Както знаете всички след ВСВ се създава Израел,тъй като те са жертви /егати борбата срещу евреите след като Хитлер е имал в управлението си не малко евреи,за корените на комунизмът и СССР се знае,че са рожби на същите богоизбрани/.
Та съветска пропаганда срещу евреите и еврейският елит е антилогична!
Това е все едно да се изобличат сами и да се разкрият сами,това не виждам как е възможно...
Защо мислите войната във Виетнам беше проточвана максимално дълго???За да има максимално много жертви над мирното население и инфраструктура!!!Огромна щета за джунглите и земята,натравяне с химикали и напалм...за максимален брой жертви и за да се осигури вечният комунизъм така нужен на САЩ като "външен враг" за влияние по света.Сега освен "комунизъм" имаме и "тероризъм" като универсално оправдание.
цитирай
29. анонимен - Продължение на 28 коментар
15.09.2012 12:06
Цитирам:
"Световните банкери са раздавали заеми на всички воюващи страни,като целта е била изкуствено неравенство и максимално продължителни военни действия!"
Исках да кажа "изкуствено РАВЕНСТВО" или поне приблизително такова за да има максимално дълги военни деиствия,срещу приблизително равностоини противници като военни сили.
Да се върна към други примери-след първата война в Залива,когато САЩ връща войските на доскорошният им приятел Саддам Хюсейн обратно в Ирак следва дългогодишно икономическо ембарго над тази страна,което дори пречи иракчаните да имат чиста питейна вода и лекарства от първостепенна важност.
В резултат от това икономическо отслабване огромните иракски войски няма как да се модернизират и населението е достатъчно измъчено от "лошият диктатор",болни и войната от 2003-та е спечелена лесно.Защо-защото на Ирак се пречи всякак,най-вече ИКОНОМИЧЕСКИ!И най-много жертви в Ирак има реално от болести преди последната война там,но за тях се избягва да се говори!За да не се усетят глупавите мнозинства от народи по света,че войната и икономиката са ТЯСНО СВЪРЗАНИ!!!Защото тази истина ще отвори очите на хората и за минали воини,включително ще даде НОВА ГЛЕДНА ТОЧКА НА ХОРАТА ПО СВЕТА!
Не са ли знаели държавите по света какво става в Германия след 1933-та година?!?Не са ли знаели банкерите на кого дават заеми,как биха спонсорирали някого,който иска да "избие всички евреи"?!?Мислено се поставете на тяхно място и ще разберете и още една истина - ХОЛОКОСТ Е ИМАЛО НО ЗА ВСИЧКИ,БЕЗ ЕВРЕИТЕ ! ЕВРЕИСКИ ЖЕРТВИ Е ИМАЛО,НО НЕ ЦЕЛЕНАСОЧЕНО ИЗБИВАНЕ НА ЕВРЕИ!Неслучайно така яростно се гонят всички,които поставят под съмнение този въпрос!!!За да не се свали фалшивият ореол на "жертви" на евреите,нужен за създаване на Израел.Знаели са,нали са отпускани заеми за превъоръжаване...Точно тук е малкото камъче,което преобръща каруцата...
Вижте политиците по света,вижте как никъде не се пипат евреиските банкери,вижте мюсюлманите покрай вас,чужденците,мизерията-това е!
цитирай
30. kordon - от kordon до анонимния автор на коментари 28 и 29
15.09.2012 18:25
Съгласен съм с Вас, че в съвременната политика на мултикултурализъм, която трансплантира в тялото на европейската цивилизация чужди на нея елементи (огромният брой емигранти от други раси, религии и култури), има като че ли известен умисъл. Не зная каква е причината, но не изглежда много вероятно да е случайно. И това, както отбелязвате, продължава от много време, а не е инцидентно явление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kordon
Категория: Политика
Прочетен: 4844032
Постинги: 467
Коментари: 2759
Гласове: 2285