Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2021 23:07 - ТАКАВА СЪМ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1128 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 10.09.2021 23:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Такава съм една, необяснима,
така създадена, така ме има,
към спомените много не пътувам,
щастливи бяха, ала се вълнувам

от трудностите, дето превъзмогнах,
запомних всеки, който ми помогна,
а другите изтрих...Как знам да трия,
завинаги, без връщане, не крия!

Понеже все ратувам правотата,
накрая пак ми идват на вратата.
Но нямам път за дребните душици,
летя и отминавам, аз съм птица.

Единствено отворя ли албуми
и срещам скъпи образи без думи,
тогава правя дълга равносметка-
бях късметлийка, не живях във клетка.

И да, знам, без родителското рамо
не бих била така победна само.
За щастие безкрай не съм родена.
Пътувах все към цялата Вселена,

а тя е низ от болки и проблеми,
от радостта по- ярки, по- големи.
И в тях родители и близки просто бяха
опора, дом, любов, сърце и стряха.

10 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
5



1. rosiela - ТАКАВА СЪМ
10.09.2021 23:07
Такава съм една, необяснима,
така създадена, така ме има,
към спомените много не пътувам,
щастливи бяха, ала се вълнувам
от трудностите, дето превъзмогнах,
запомних всеки, който ми помогна,
а другите изтрих...Как знам да трия,
завинаги, без връщане, не крия!
Понеже все ратувам правотата,
накрая пак ми идват на вратата.
Но нямам път за дребните душици,
летя и отминавам, аз съм птица.
Единствено отворя ли албуми
и срещам скъпи образи без думи,
тогава правя дълга равносметка-
бях късметлийка, не живях във клетка.
И да, знам, без родителското рамо
не бих била така победна само.
За щастие безкрай не съм родена.
Пътувах все към цялата Вселена,
а тя е низ от болки и проблеми,
от радостта по- ярки, по- големи.
И в тях родители и близки просто бяха
опора, дом, любов, сърце и стряха.

10 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Най-скъпите хора, с които Бог ни е дарил
10.09.2021 23:57
и обичният ни дом - те са които ни правят щастливи. А ти си щастливка, Роси, че в добавка към всичко това имаш таланта да пише толкова хубави стихотворения, като горното. Поздравявам те!:

"И да, знам, без родителското рамо
не бих била така победна само.
За щастие безкрай не съм родена.
Пътувах все към цялата Вселена,

а тя е низ от болки и проблеми,
от радостта по- ярки, по- големи.
И в тях родители и близки просто бяха
опора, дом, любов, сърце и стряха."
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
11.09.2021 08:14
missana написа:
и обичният ни дом - те са които ни правят щастливи. А ти си щастливка, Роси, че в добавка към всичко това имаш таланта да пише толкова хубави стихотворения, като горното. Поздравявам те!:

"И да, знам, без родителското рамо
не бих била така победна само.
За щастие безкрай не съм родена.
Пътувах все към цялата Вселена,

а тя е низ от болки и проблеми,
от радостта по- ярки, по- големи.
И в тях родители и близки просто бяха
опора, дом, любов, сърце и стряха."

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605144
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031