Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2017 12:50 - Кой ще извади скалпела?
Автор: ugov Категория: Политика   
Прочетен: 1587 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В Холивуд се случи това, което се случва във всеки български град – за факт, който е публична тайна се мълчи. От страх, от бездушие, от мързел, от липса на гражданска съвест. Десетки актриси, мълчали през годините като риби обвиниха продуцента Харви Уайнстийн в сексуално насилие. Те са мълчали досега, защото като млади са имали нужда от роли в киното и са изтърпели задявките на похотливеца. Но вече като утвърдени имена – Гуинет Полтроу, Анджелина Джоли и др. се включиха в атаката срещу Уайнстийн.

Позната картинка – в България трябва национална телевизия да подхване местния феодал, за да проговорят „будните“ гласове. Всички знаят, че Митьо Очите дерибейства по Южното Черноморие /и се отчита в София/, но никой не застава с името си, за да го разобличи. Във Варна е публична тайна, че каквото е поискала групата ТИМ от държавата и местната власт го е получила – Крайбрежната алея, кораб-ресторант на плажа, бившия Център за съвременно изкуство, стадион „Варна” /който го правят 10 години/, Калните бани /които превърнаха в бар/. В Добрич, кмета раздава по 50-70000 лева на свои приближени по проекта за водния цикъл и само 1 /една/ журналистка има куража да го напише. С цялата си наглост кметът Йордан Йорданов заплашил да я съди?! Кметове, съдии, прокурори, шефове на държавни фирми имат луксозни имоти и коли, обикалят света – но никой не ги пита как си го позволяват с 1500-2000 лв. заплата?!

Какъв ще бъде новият антикорупционен закон и ще има ли ефект от него – предстои да видим. Президентът Радев разкритикува проектозакона и каза, че „където има гангрена, трябва се реже със скалпел.“ Но кой ще извади скалпела, когато политици, прокурори, съдии, групировки са оплетени като свински черва?

 




Гласувай:
3



1. stoikovdani - Донякъде съм съгласен
13.10.2017 15:04
Разбирам тезата ви и донякъде съм съгласен, но конкретно във Варна много добре се получават и Алеята и Калните бани - поне на мен ми харесват, може би ще ме обвините, че съм млад и затова искам да имаме модерно пространство, но според мен е далеч по-добре от преди. Така че е малко преувеличено да се поставят под общ знаменател всички проекти по морето.
цитирай
2. chen - аз не мога да се съглася, че се мълчи. ...
13.10.2017 17:02
аз не мога да се съглася, че се мълчи. даже толкова много се говори и спекулира с някои теми и имена нон-стоп, че се стига до демонизиране на личности и тотално изкривяване на действителните ситуации, хора, ползи и ущърби за обществото.
цитирай
3. krumbelosvet - Аз пък помня
13.10.2017 20:06
Аз пък помня един немец който каза, че и те държат свине в двора, но не ги прекарват всеки ден през площада.
цитирай
4. apostapostoloff - Ето какво имам да кажа по въпроса:
18.10.2017 06:44
Сладката думичка "шуробаджанащина" е сътворена веднага след Освобождението от... Захари Стоянов. Това идва да рече, че това уродливо явление е съществувало и тогава.

След 9. IX. Буров споделя в разговорите си с Памукчиев, че в България всяка партия, която идва на власт, сменя дори и пъдарите.

Вятър, вятър и мъгла е цялата тази днешна дунанма за корупцията. Корупция е имало и ще има навсякъде и винаги. Защото такава е за жалост човешката същност...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2161643
Постинги: 1197
Коментари: 1286
Гласове: 1660
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031