Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Октомври, 2017  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Постинг
10.06 13:21 - ФЕСТИВАЛЪТ В КАН КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ПРОПАГАНДА
Автор: kordon Категория: Политика   
Прочетен: 961 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 10.06 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ФЕСТИВАЛЪТ В КАН КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ПРОПАГАНДА

Автор: Виктор Кордон

На тазгодишния 70-ти фестивал на киното в Кан, провел се между 17 и 28 май 2017 г., силно неприятно впечатление прави изборът на журито, което, както винаги, съвсем очевидно прави евтина политика и създава зловредни внушения чрез награждаването на определени филми.

Първата награда – Златната палма” (Palme d"Or, за най-добър филм), взе филмът на шведския режисьор Рубен Йостлунд „Площадът”. В него, най-общо казано, се осмиват нетолерантните към бежанците и имигрантите. Голямата награда – „Гран при” (Grand Prix – Голямата награда на фестивала, втора награда за най-добър филм), получи филмът на френския режисьор Робен Кампийо „120 удара в минута”, в който се разказва за любовта между две... момчета и на моменти прекалено натуралистично показва мъжката любов. Наградата за най-добра женска роля (Prix d"interprйtation fйminine – най-добра актриса) отиде при Диане Крюгер (позната повече като Даян Крюгер) за ролята й на германска жена, отмъщаваща на неонацисти (!) за атентата в който нейният мъж-турчин е взривен заедно със сина им само защото е чужденец. Филмът е на турския режисьор Фатих Акин и носи заглавието „От нищото” (Aus dem Nichts).

В този избор на журито в Кан отново и отново се прокарват червените нишки на лъжливите внушения, които насочват фокуса на общественото внимание не върху истинските и наболели проблеми, а в съвсем грешна посока. На преден план, но изцяло в позитивна светлина, са изведени имигрантите, бежанците, хомосексуалистите и „страдащите от неонацистките изстъпления” невинни чужденци, всички те обявени за свещени крави на мултикултурализма и неолиберализма, поради което са и неприкосновени.  

Имигрантите и така наречените „бежанци” (които са героите на първия филм „Площадът” и които в болшинството си са просто престъпници, нарушаващи границите и законите ни) получават особено специално място в свръхлибералните среди, към които принадлежат и кинодейците, и политическите елити. Те са се превърнали в основна тема на съвременния дискурс, но, забележете, ролята им винаги се представя като положителна. Те са винаги нещастни и страдащи, но те са и извънредно полезни, тъй като ще увеличат демографския прираст и ще помогнат на икономиките ни със своя труд и интелектуален потенциал. В действителност става въпрос за индивиди, които се намират в почти животинско състояние и за които в Германия полагат усилия да ги научат как да ползват тоалетна, как да се държат на обществени места, как да осъществяват полов акт и как да се отнасят към по-слабия пол. Огромната част от тях нямат никакви трудови навици (нито пък някакви други полезни такива) и изобщо нямат намерение да работят. По презумпция мразят европейците, християните и нашите общества и затова толкова лесно се превръщат в терористи и наши убийци. Всъщност с ненормално превишената доза толерантност, която те напълно незаслужено получават от нас, ние сами вкарваме своите врагове в домовете си и им осигуряваме свободата да ни изнасилват, колят, обезглавяват, газят с коли и камиони, разстрелват, взривяват. Но това не е толерантност – това е престъпление и всички, които помагат то да се случва, са престъпници!

Хомосексуалистите, които са протагонисти в наградения с „Гран при” филм „120 удара в минута”, са едва между 1 и 3 процента от населението на света, но те са изключително силно представени в киното, медиите, шоу бизнеса и артистичните среди. Техните „проблеми” постоянно биват тикани под носа ни, като че ли „обратните” са най-важната част от нашите общества и като че ли някой е ограничил правата им, докато те в действителност се ползват със силните симпатии на днешните елити и с необосновани привилегии.  

Неонацистките атентати, ако изобщо има такива, които са на прицела на турския режисьор Фатих Акин във филма му „От нищото”, всъщност са незначителен процент (може би под половин процент) от всички атентати, извършвани от мюсюлмански имигранти и бежанци в Европа. Но, странно, именно те са на дневен ред и те получават вниманието на журито в Кан, въпреки че атентатите, вършени от представители на исляма, са станали ежедневие на нашия континент и жертвите им са хилядократно повече от тези на неонацисти, доколкото има такива.   

Както виждаме, на фестивала в Кан политиката е изместила изкуството (което отдавна не е независимо), а нещата са поставени с главата надолу, като истинските проблеми, предизвиквани от фаворитите на филмовите дейци, медиите и политиците – мигранти, бежанци, хомосексуалисти, пришълци от други общества и континенти – са затрупани и маскирани зад изкуствени такива, които биват или неимоверно преувеличавани, или изцяло измисляни. Огромните беди, предизвиквани от напълно чуждите и дори враждебни на нашата култура другоземци, основно мюсюлмани – пренатоварването на националните бюджети, източването на социалните системи, изнасилванията, кражбите, грабежите, наркотиците, въоръжените нападения, побоищата, убийствата, страхът и разделението в обществото, напрежението сред гражданите, радикализацията, атентатите и терористичните нападения – са целенасочено пренебрегвани от така наречения „интелектуален елит”, който предпочита удобно да си затваря очите за тях и да фокусира общественото внимание върху незначителни детайли и дори върху несъществуващи неща.

Това без съмнение говори за зла предумисъл, за умишлено и тенденциозно изкривяване на фактите и създаване на неверни представи и настроения в обществата. Именно поради тази отвратителна, огромна и широкомащабна пропагандна кампания, продължаваща много десетилетия, днес европейските народи живеят с невярно разбиране за милионите войнствени, агресивни и враждебни чужденци, настанявани от политиците в техните страни. Точно тази фалшива романтична представа, натрапвана упорито от всички информационни канали, не позволява на европейците да осъзнаят истинските си проблеми с мюсюлманските имигранти и да вземат адекватни решения за справяне с тях. Това още повече задълбочава болестта и прави нейното лечение изключително трудно и болезнено, ако не и невъзможно.

        Вина за това имат политиците, средствата за разпространение на информация, творците от различни сфери, представителите на киноиндустрията, партийните функционери, неправителствените организации и всички ония, които участват в този заговор, макар и без обща координация. Но вина имаме и всички ние, които неглижираме тези тежки проблеми и приемаме овчедушно, че нищо не зависи от нас, докато в действителност всичко зависи точно от нас!





Гласувай:
9
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - даа, Бъдещето зависи от нашия акъл, но..
10.06 19:15
повечето хора са потънали в решаване на финансови и битови проблеми,
след като недоразбират идеята, че Съзнанието определя Битието.
или, не слагайте каруцата пред коня...
а т.н. от теб Изкуство е финансирано като пропагандна машина
за да затвърди и наложи масово, без алтернатива това статукво..
/за което пише автора..
много добър избор, виктор!
поздрави от мен..
цитирай
2. germantiger - ...
11.06 00:42
Конкретиката ме изненада и ще я ползвам, научена от твоя постинг - за това ти благодаря!

Учудвам се, че все още правят и награждават подобни филм,и, но моята изненада всъщност е грешка - вероятно винаги ще се правят и награждават до ликвидиране на германското общество като германско, примерно.
цитирай
3. milady - Тигре, това е диалектически закон/ знаеш ,кой е Хегел.
11.06 16:34
germantiger написа:
Конкретиката ме изненада и ще я ползвам, научена от твоя постинг - за това ти благодаря!

Учудвам се, че все още правят и награждават подобни филм,и, но моята изненада всъщност е грешка - вероятно винаги ще се правят и награждават до ликвидиране на германското общество като германско, примерно.


първото поколение, полага основите/базата
второ поколение надгражда../надстройката
а, третото...дегенерира..
ето още нещо избрано..

https://sites.google/site/sajttnalubomircolakov/abv/migrantska-patologia
цитирай
4. nbrakalova - Изкуството отразяваше реалността ...
11.06 20:51
Изкуството отразяваше реалността или въжделенията. Днес, явно, то е озлочестено, превърнато в инструмент на интереси. Кой дава парите за това?
цитирай
5. pando - Много интересна статия
16.06 08:32
Първо-Защо палмата е златна,след като ФАЩ обявиха 1971 година,че доларът не е обвързан със златото,защото "Златото е варварска реликва"!!!
Би трябвало по тяхната логика палмата да бъде чугунена или желязна!

Второ-Внушаването на чувство на виновност е основата линия на днешното "изкуство".

В ТВ сериалите младежите от северен тип/нордичен/ са представени като хомосексуалци,а пък момичетата от северен тип са "влюбени" във араби и африканци...
Даже последният филм,който гледах с Траволта е следният-Трима бели психопати правят зулуми,но един афроамериканец се намесва енергично и "оправя бакиите" геройски...
Отдавна не гледам холивудски помии.
Хитро,нали. Хитър Петър трици да яде пред тях....
цитирай
6. jelezov - Днес в Света доминират (господс...
08.08 18:02
Днес в Света доминират (господстват) НЕОЛИБЕРАЛНАТА политика, икономика и идеология. Фестивалът в Кан е едно от доказателствата на тази теза. Това статукво може да бъде критикувано от десни и леви позиции, които сами по себе си не са еднозначни. Кордон критикува неолиберализма от крайно десни, нацистки позиции. Реализацията на нацистката идеология е не по-малко вредна и дори е смъртоносна за човечеството. Лявата критика, доминиращ субект на която са партиите от Социнтерна е беззъба, често и доста глуповата. Крахът на съветския модел на социализма обяснимо, но неоправдано дискредитира марксизма и комунистическата идеология. А те са факторите, въоръжени с които, хората не само ще знаят, но и ще могат да изведат човечеството от всестранната криза.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kordon
Категория: Политика
Прочетен: 1803840
Постинги: 407
Коментари: 2144
Гласове: 1769