Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.04.2017 18:07 - ЗА РУСОФИЛИТЕ БЕЗ ЛЮБОВ
Автор: kordon Категория: Политика   
Прочетен: 9129 Коментари: 23 Гласове:
9

Последна промяна: 06.08.2017 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЗА РУСОФИЛИТЕ БЕЗ ЛЮБОВ
Автор: Виктор Кордон


Русофилите са странни твари, които преценяват всяка ситуация и всяка личност от гледна точка на интересите на Русия. Например, когато се разбра, че проектът Южен поток не може да бъде осъществен на дадения етап през България и Путин започна да се договаря за него с Анкара, тогава Ердоган стана особено симпатичен и обичан от русофилите. Но в момента, в който руският самолет бе свален от турската противовъздушна отбрана над Сирия, русофилите автоматично разлюбиха президента на Турция. В момента той е на път отново да спечели русофилското благоразположение, поради затоплянето на руско-турските отношения. Това е само един от многобройните примери за това как симпатиите на тези руски прислужници непрекъснато се люшкат от една страна на друга, клатени от бурните вълни на руската външна политика, която също е подложена на силни турбуленции. Основен фактор, определящ посоката на русофилските пристрастия и предубеждения, са руските интереси, т.е., ако някой е добър за Русия, той е добър и за русофилите, и обратното. А българските интереси стоят на заден план, ако изобщо присъстват в дневния ред на русофила.

Тия предатели стигат до там в своето позорно изменничество, че си позволяват да плюят по такива титанични личности от нашата история като Стефан Стамболов и Захарий Стоянов. Причината за тази им примитивна ненавист е в това, че и двамата са прозрели подмолната намеса на Москва в българските дела, разобличавали са я и са се борили срещу нея в името на българската независимост. Но подлият български русофил не може да им прости проявата на самостоятелно българско мислене и ги залива с помията, която болният му мозък произвежда в неограничени количества.

За съжаление няма надежда за онези загубени, мъртви души, които виждат и преценяват всичко през руските очила, които им е надянала вековната проруска пропаганда. Както показва историята ни, те са готови да се изправят дори срещу достойните българи, защитаващи страната ни от попълзновенията на Кремъл и борещи се за независима България. Към тази жалка пасмина от руски слуги можем да прибавим и комунистите, които са някаква разновидност на русофилите и също ревностно защитават руските интереси. Цялата им дейност обаче, е в ущърб на българската държава, което без съмнение ги квалифицира като предатели и затова ние трябва да се отнасяме с тях като с такива!

Що за същества са русофилите си проличава и от отношението им към трагичните събития по света. Когато атентат или природно бедствие отнемат живота на хора някъде на Запад, тогава от страна на русофилите няма никаква реакция на съпричастност. Най-много да чуем от тях констатацията, че ония си го заслужават. Но ако нещо подобно се случи в Русия, тогава моментално русофилите се активизират, задействат се избирателният им хуманизъм и милосърдие, закичват се с руски байряци и започват да изреждат молитви и сърцераздирателни съболезнования. Държат на всяка цена да засвидетелстват верноподанническите си чувства към техния идол – Русия, като демонстрират огромната си скръб за загиналите руснаци, но състраданието им никога не се включва за европейците или американците. Проявите от тяхна страна на двойни стандарти дори в такива драматични и печални моменти само показват, че русофилите имат сериозен интелектуален и емоционален дефицит и че хуманността им е привидна.  

Това означава, че макар русофилите външно да приличат на хора, то им липсва човешкото съдържание, защото дори и чувствата им се задействат или изключват в зависимост от симпатиите им към Русия и са синхронизирани с руските интереси. Борбата с тях е важно условие за отстояванe на нашия суверенитет, тъй като те се явяват троянските коне на Москва в нашата крепост, чиито врати те с готовност ще отворят, както са сторвали това много пъти в нашата история. Свидетелство за това са и думите на бележити фигури от нашето минало, които са прозрели предателската роля на русофилите за прокарване на руските интереси в нашата страна, с което са нанасяли и продължават да нанасят огромни вреди на българския народ и държавност.

 

Димитър Благоев, Принос към историята на социализма в България, С., 1976 г.:

 „Русофилството е грубо политическо суеверие, умишлено култивирано сред народните маси; политическо знаме, вървенето и воюването под което неизбежно води към предателство и национална катастрофа. Защото русофилите, плувайки безогледно във водите на руската дипломация, неизбежно и фатално правят от България едно сляпо и послушно оръдие в ръцете на руската завоевателна политика на Балканите”. 


Георги С. Раковски Преселението в Русия, или руската убийствена политика, 1886,:

“От онези времена, когато започна да отслабва Турция, русите почнаха често да минават Дунава и да разоряват бедното ни отечество. От една страна необузданата тогавашна нередовна турска войска отвличаше, колеше, грабеше и обръщаше в свои роби българите; от друга страна руските войски, още по-немилостиви от турците, опустошаваха лозя и ниви, грабеха овце, говеда и градове. Когато се връщаха, като победители или победени, караха и отвличаха насила по няколко хиляди български домородства и ги заселваха в обширните си пустини. Оттогава водят началото си българските колонии в Харковска губерния. Там българите ставали крепостни и техните господари ги продавали един другиму като овце и говеда. В 1828 г. Дибич, от една страна, повдигаше българите на въстание, а от друга опустоши и изгори много техни села и градове. Също така подбуждаха за бунт българите през 1854 г., когато Паскевич (руски генерал) обсаждаше Силистра, а същевременно бяха приготвили закони по които да владеят България, ако черна съдба би ги покорила тям. На връщане русите отвлекли 13 000 домородства в Бесарабия”.


Захарий Стоянов, Най-големият ни неприятел днес е официална Русия. Русчук, 1-й март 1886 г. Предисловие към брошурата на Г.С. Раковски „Преселение в Русия или руската убийствена политика за българите”:

 „Но ще да кажат мнозина: “Русия беше, която ни освободи”. Да това е вярно, това е велико събитие, ние сме благодарни на покойний Александра II, името му ще бъде у нас священно до века, благодарни и признателни сме на целий руский народ. Но трябва ли да бъдем благодарни и за това, че Русия ни освободи, за да ни зароби отново – нещо, което тя доказа вече от 6-ий септемврий насам? Ние сме благодарни на руский народ, който никога не ни желае злото, защото е удушен повече от нас, както бяхме в турско време, благодарни сме и на покойний император, но не и на днешното руско правителство, състоящо се от 5-6 души узурпатори. Това правителство иска да ни глътне. Не го искаме, защото то има : бесилки, Сибир, Сахалин, III отделение, тюрми, нагайки,камбани, шпиони и прочие. Ако то иска да има с нас братски и человечески съюз – добре дошло. Но то иска дружбата на вълка с агнето!...

...Поклон върху праха на великий български мъченик, че в днешните времена можем да си послужим с неговото име (става въпрос за Г.С. Раковски). Като народ ние можем да се гордеем, че всичките ни народни деятели и патриоти: Г.Раковски, Л.Каравелов, В.Левски, Хр. Ботйов, А.Кънчев, П.Волов, Г.Бенковски и пр., са били против официална Русия. Никога те не са апелирали към нея, защото са знаели, че нейний камшик повече боли от турския…”.


Кръстю Раковски, Русия на Изток, (оригинал, Варна 1898, изд. книжарница К. Евстатиев):

„Пътят на Русия към Цариград значи за нас политическа смърт... ако русите влезат още веднъж в България, под един или друг предлог, то те вече не ще излязат. Ний трябва да разберем, че опасността за нас иде от Русия и към нея трябва да водим една систематическа отбранителна политика, като се опираме на всички враждебни ней елементи. В разбирането на тази политика е спасението на България и рано или късно тази политика ще бъде политиката на голямото мнозинство на българския народ. Колкото повече ний напредваме в политическото си развитие и се проникваме с духа на независимостта и свободата, толкова повече у самия народ ще се усилва желанието да се освободим от всяко покровителство, било то руско или друго.

...Руската димпомация гледаше на Германския конгрес (Берлинския конгрес) като на едно изпитание – толкова по-тежко, че самите освободени – румънците, гърците и сърбите се изреждаха едни след други на трибуната да се оплакват от нейната (на Русия) черна измяна. Това изпитание трябваше да мине по-скоро, за да може Русия да се отдаде отново на своето „освободително” дело в България – поробването й ”.


Кръстю Раковски, Реч, държана на 20 юни 1910 г. в Народния дом, София:

 „Преди всичко, интересно е преди да минем по-нататък, да направим един малък анализ на русофилството, но не на русофилството като една политическа програма, а на русофилството, като на една особна партийна и класова психология.

В какво се състои то? Огговорът на този въпрос ще ни покаже че към русофилството ние не можем да бъдем равнодушни, че на него ние не трябва да гледаме като на едно полурелигиозно движение, което разпространява в простолюдието чувства на една мистическа любов и признателност към Русия, а като на проява на една особна психология; този аназиз ще искам да направя в няколко думи.

Какво казват постоянно русофилите на българския народ? Те искат да вкоренят в него това съдбоносно за политическото и социално развитие на България убеждение, че той е неспособен да води сам своите съдбини. И наистина, какво повтарят те? Те казват - „Вие се освободихте само благодарение на Русия“. Другата страна на този медал, другата част на тази мисъл е че „без Русия, вие не можете да отивате напред!“

Кой не разбира, че този мотив, който се повтаря като един припев във всичката русофилска фразеология, издава страха на една партия и на една класса от политическото съзравяние на българския народ, че издава едно желание да се държи българския народ, българските маси в постоянно безсилие, да ги държи в постоянно съзнание на своята политическа негодност и неспособност? Вие разбирате, какъв голям интерес има, действително, една реакционна партия, щото в народните маси да се убие всяка вяра в нейното самостойно развитие и да приучи същите тези маси да чакат от вън или от горе - и някои по-горе стояща от тях проведенциална сила - своето спасение, своето освобождение. Тук, в това именно, се състои страшната опасност от русофилството - не в националистките блянове, които разпространява, като говори за Св[ети]стефанска България, а в тази неуморима дейност да засили и тъй съществующето вече в българския народ политическо неверие, да парализира и тъй слабата у него политическа инициатива.

... И наистина няма позорни и съсипателни предприятия, няма увеличение на бюджета, няма война - с една дума, няма ни едно крупно вънкашно действие на руското самодържавие, което то да не е оправдавало пред руските маси и специално особната си мисия на Изток, сред славяните, със симпатиите към „славянските братя“. Ние трябва да спрем тази срамна експлоатация, която тук става за сметка на народните чувства и там в Русия - за сметка на народните чувства и народните интереси.

... Русофилството е значи не само едно оскърбление хвърлено на руския народ, но и една консервативно-реакционна химера, която иска да накара живия човек да свърже живота си с един издихающ болен, какъвто е руският царизъм.

... Русофилите мислят, че ни поставят на тясно в друга една област - в областта на чувствата. Те ни казват: „Можете ли да забравите жертвите, които Русия е дала за вас? Можете ли да забравите усилията, които тя е направила за вашето политическо освобождение? Ние приемаме и това, избрано от русофилите, поле на сражение. Ние също тъй мислим и твърдим, че живота на народите не е едно търговско счетоводство, в което всички действия се прекарват под рубриките на печалби и загуби. Не! в живота на народите, както и в този на частни лица, чувствата на солидарност, чувствата на привързаност, трябва да играят една голяма роля. Ние само питаме не си ли правят русофилите илюзии за сметка на чувствата на българския народ ? Не мислят ли те, че се явяват негови лъжливи тълкуватели, когато говорят за неговите отношения към официална Русия? Ако махнете мрежата от предразсъдъци, заблуждения и лъжи, която закрива от очите на българина руската действителност, ако Вие оставите да говорят у него не софизмите, не сухите формули, а неговото човешко сърце, неговото чувство на състрадание към ближния и потиснатия, ако се оставят да говорят у него не искуствено създадените чувства, а естественото просто човешко чувство, може ли да има съмнение, поне за един момент, към кого ще се простре неговата ръка? Можем ли да се съмняваме за минута, че българския народ ще изкаже своите симпатии не към тази Русия, която само официално се явява в лъжливия образ на мъченик на свободата на народите, но че той ще ги изкаже към великия руски народ, че той ще ги изкаже към работниците и селяните, че той ще ги изкаже към цялага нация, която от столетия пои със своята кръв всичките бойни полета на Европа и Азия, от Сен Готард до Владивосток, която е изпълнила със своите кости всички гробници на Европа и Азия, но която в своята земя няма нито един къс хляб, няма нито един лъч светлина, няма нито една частица гражданска и политическа свобода”. 


Предговор от Васил Коларов към сборника Авантюрите на руския царизъм в България, Държавно социално-икономическо издателство Москва 1935 г.:

„Публикуваните в този сборник документи от царските архиви разкриват истинското лице и действителните мотиви на така наричаната „освободителна мисия“ на царска Русия по отношение на българския народ, получил национална полунезависимост в резултат на Руско-турската война от 1877-1878 г. Създаването на „независимо“ българско княжество трябвало да послужи само като прикритие и етап от завладяването от Русия на подстъпите към Константинопол по западния бряг на Черно море. В продължение на десет години царското правителство влагало колосална енергия за укрепване на господството си в новообразуваната квазинезависима държава, като пускало в ход всички средства на азиатско-византийската дипломация — от масовата корупция и подкупи на политически гешефтари и армейски офицери до организирането на военни бунтове и държавни преврати, до вербуването на убийци и отстраняването на пречещи на плановете му държавни дейци на България. Ужасяваща, ненадмината по вулгарния си цинизъм картина разкриват секретните инструкции и донесения на царски министри и дипломати, извънредни емисари и чиновници. Пожълтялата хартия на тези документи пази забележки на монаршеския молив. Александър III е бил в течение на всички престъпни замисли, планове и подвизи на многобройната шайка дипломати и нелегални агенти. Той всичко знаел и всичко одобрявал. Той изпращал лично нему докладващи емисари. Съобщенията за терористични актове и убийства, носещи неприкрити следи от причастност към тях на правителствените агенти, не предизвиквали у него никакво възмущение. „Всемилостивото“ му сърце трогвали само съобщенията за неуспехите и печалната участ на завербуваните от царските агенти българи, върху които се стоварвал юмрукът на страната, отстояваща своята независимост и свобода. И все пак усилията на Александър III да подчини по един или друг начин България търпели неуспех след неуспех, докато той не бил принуден да признае съществуващото положение на нещата. Мъничкият народ отстоял своята държавна независимост срещу жестоките покушения на могъщия цар.

...Действително, икономическите и търговските връзки от първите дни на съществуването на младата държава създали и в България силно западофилско течение, на базата на което се образувала прогресивната антируска партия под ръководството на Стамболов. На тази партия се удало да обедини прогресивните сили на народа и да устои победоносно на кроежите и ударите на царското правителство.

...Най-важният, решаващият етап на тази борба, започнала в първия ден от съществуването на съвременна България и продължила чак до Октомврийската революция, са осемдесетте години, години на бури и най-тежки изпитания за българския народ. Публикуваните документи обхващат именно този исторически период и още веднъж потвърждават правилността — и от гледна точка на международната революция, и от гледна точка на развитието на революционното движение в България — на позицията на непримирима и ожесточена борба, на която българската революционна социалдемокрация /сегашната Българска комунистическа партия/ под ръководството на Д.Н. Благоев винаги е стояла по отношение на руския царизъм и русофилското политическо суеверие, усърдно разпространявано от реакционните партии в България”.

 




Гласувай:
10



1. zaw12929 - Само глупаците не са русофили, и...
09.04.2017 19:04
Само глупаците не са русофили, искат България да е колония на алчни неморални нагли робовладелци и се мислят, че имат една педя по вече акъл от другите и не усещат че са надменни злобари Честито! Нищо свястно не сте казали и само зло на България сте сторили безбожници гадни! Моля се Бог да ви затрие и отърве земята, народа ми от алчни омразници!! Това заслужавате!
цитирай
2. kordon - до zaw12929
09.04.2017 19:53
Вашият коментар е най-добрият аргумент срещу русофилите.
цитирай
3. blackpredator - да ме прощавате,
09.04.2017 20:46
ама аз като русофил намирам твърде инфантилно, да съзираш в русофилството на българина руски интереси
имам и въпрос
в глава V на "Записките", Георги Бенковски казва:
- Моята цел е постигната вече! В сърцето на тиранина аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравей; а на Русия - нека тя заповяда!...
та аджеба тоя пезевенк Бенковски що не казва Австроунгария да заповяда, Англия да заповяда, Бисмарк да заповяда?"
и в класическата библия на българщината, Радината ученичка Събка не казва "Америка ще ни освободи"?
на вас по ще ви прилича да пишете за болшевизма
някак по-близко ви е...
цитирай
4. kordon - до blackpredator
09.04.2017 22:23
Вие сте най-добрата антиреклама на русофилството, а коментарите Ви работят във Ваша вреда. Така че, продължавайте в същия дух, товарищ!
цитирай
5. get - Ред-предателю, посъветвай се отново с Клио(музата на историята) с което сам ... ?
10.04.2017 01:10
blackpredator написа:
ама аз като русофил намирам твърде инфантилно, да съзираш в русофилството на българина руски интереси
имам и въпрос
в глава V на "Записките", Георги Бенковски казва:
- Моята цел е постигната вече! В сърцето на тиранина аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравей; а на Русия - нека тя заповяда!...
та аджеба тоя пезевенк Бенковски що не казва Австроунгария да заповяда, Англия да заповяда, Бисмарк да заповяда?"
и в класическата библия на българщината, Радината ученичка Събка не казва "Америка ще ни освободи"?
на вас по ще ви прилича да пишете за болшевизма
някак по-близко ви е...


... сам ще си отговорите на НЕГРАМОТНО ПОСТАВЕНИЯТ ВЪПРОС!?

Захари Стоянов го е написал отговора ... но пролетарската полу-ЕнтЕлЕгенция е страдала и ще продължва да страда в изводите, докато не се освободи от присъщата и комунистическа дементност!

П.П.
Сам ли ще си намерите отовора или да помагам :))):))?
цитирай
6. blackpredator - драги ми Кириак Гетов,
10.04.2017 09:33
ти ако си чувал за Клио, щеше да знаеш, че по това време Русия е империя
и по дифолт като всяка империя си има свои интереси
хищник - иначе нямаше да е империя
а в политиката, както и в живота няма хуманитарен лъв
и русофилството на българина е плод на тия интереси, съвпаднали с неговите
та белег на не особена интелигентност е да идеологизираш точно тия настроения
такива ми ти работи, драги сирени на Османската империя...
цитирай
7. apostapostoloff - Русофила и на снимка да го видиш,
10.04.2017 11:42
пак трябва да го заплюеш!

Русофилът задължително е подлец и родоотстъпник, но той е и прононсиран простак.

Вижте ги простаците на блогбегето и им се порадвайте- това са маолумните зав, блеки, икоплеш, кухелят, баба Венка Червенка и сие. Все отбор юнаци, неистови простаци.

Тия пък не заслужават дори да ги заплюе човек!
цитирай
8. krumbelosvet - ДДЕ
10.04.2017 11:53
Което значи ДРЪН-ДРЪН-ЕРИНА.
Тия русофили ги има само в главата ви.
Истинските русофиьи са РОДОЛЮБЦИ като Вазов. капитан Петко Войвода и почти всички българи. А вие сте един файтон янколюбци, нещо като хаджи Генчо на Каравеьов. Живи и здрави, и дано оздравеете един ден.
цитирай
9. kordon - Да, Вазов е истински патриот.
10.04.2017 12:19
Да, Вазов е патриот. Той го доказва, когато, въпреки силното си русофилство, не се съгласява с нахлуването на руските войски в България по време на Първата световна война и излива възмущението си в стихове, както само той може. Това е разликата между него, патриота, и слепите русофили-предатели, които с радост ще посрещнат, както са правили винаги, потъпкването на земята ни от руснаците.

Иван Вазов
На руските воини

О, руси, о, братя славянски,
защо сте вий тука? Защо сте
дошли на полята балкански
немили, неканени гости?

Желали би вас възхитени
да срещнем со сълзи и с китки…
Но идете вий настървени,
на грозни зовете ни битки!

Желали би вас да прегърнем
и тоз път сърдечно, горещо.
Но взорът ви свети зловещо…
Как ръце сега да разгърнем?

О, руси! Аз друг път ви славях
за подвиг велик и чудесен,
високо ви лґкът поставях
във мойта душа, в мойта песен!

Вий някога знаме Христово
развяхте за благо човешко —
строшихте ни игото тежко,
а днеска ни носите ново!

И пак не ви мразим (не крия:
обича ви още народа);
но любим и свойта свобода,
стократно пµ любим я ния.

За тоз кумир ние се бием
и с чужд, и със близък упорно
и няма ний врат да превием
пред никакво иго позорно!

О, колко ви, братя, жалея!
О, как би желал, братя клети,
свобода и вам и за нея
кат нас да живейте и мрете!

1916
цитирай
10. djani - Макар и умерен русофил...
10.04.2017 14:45
Имам напълно трезво отношение към Русия и Путин, което съм изразил в постинга си "Предателството на България, или на Русия" http://djani.blog/lichni-dnevnici/2015/01/30/predatelstvoto-na-bylgariia-ili-na-rusiia.1334196 . Но факта, че както по време на Гражданска война, Русия е отново напълно обкръжена и сатанизирана е повод за сериозен размисъл. Нещата не са така прости...
цитирай
11. blackpredator - Да, Вазов е истински патриот
10.04.2017 15:02
за разлика от теб
иначе щеше да знаеш, че "нахлуването на руските войски в България" се е случвало по време на Освобождението и чак след това в 1944 г

интересна е селската амбивалентност на шментикапели демократите ни днес
се имат да си връщат на някого
дьонметата на Русия, после комунистите на монархистите, после монархистите на комунистите
и пак...
абе айол, да не кажа тъпанари
у тая Европа, в която се кълнете, отдавна са оставили лустрацията на историята и на времето и ЗАЕДНО вървят напред
заради такива "патриоти" като вас, България е на последно място не в ЕС, а в целият ни континент по ВСИЧКИ показатели
не македонци, арнаути за вас е комплимент...
цитирай
12. krumbelosvet - Автогол, кордоне,
10.04.2017 17:06
Вие не сте първият фоб, който ми вади тия стихове. Да, те доказват, чр Вазов е родолюбец (само слепите имат нужда от това доказателство). А за мене ОТКЪДЕ знаете, че съм предател? Моя ГЛАВНА тема в блог.бг е БОРБАТА С МОДНОТО БЪЛГАРОХУЛЕНЕ. Прегледайте поне няколко заглавия, а и постовете ми са кратки, и особено ПЪРВИЯТ ми пост "Нещастието на българите и партийният бяс". Ще уточня, че освен в главата ви, русофили презиращи България се срещат много рядко. Аз познавам 2-3-ма такива за дългия си живот. И обратно. Не сйм срешал НИ ЕДИН ру-фоб, който да не презира България и българите. Оти, според американската пропаганда, която сте глътнали като шаран - въдица, ние сме били "най-робски покорни на Съюза". Те не знаят , милите, че ПЪРВАТА СОЦ. ГРУПА в царска Русия, е създадена от Дядо Благоев. Че първият патриарх на Русия е българин, че русите са получили Кирилицата от нас, и не обратно, както тъпо си мисли Западът. Че гробовете на Кубрат и Аспарух са в днешна Украина, вчерашна Русия, че потомцшти на двама от братята на Аспарух до днес са там, и не само в "Татарстан" и Чувашия, а по цялата руска зема, до Тихия Океан...
цитирай
13. saankii - колеги , вижда се, че всички
10.04.2017 17:45
ви измъчва Синдрома на излишните емоционални потенциали..
онлайн и оффлаин, русофили и американофили..
еднакво точат лиги по...келепира..
това проличава във вашата детска..дискусия..
по добре запретнете..ръкави на
някое по полезно поприще..
или..на някоя полянка..


цитирай
14. theeconomist - Г-н Кордон....
10.04.2017 18:20
apostapostoloff написа:
пак трябва да го заплюеш!

Русофилът задължително е подлец и родоотстъпник, но той е и прононсиран простак.

Вижте ги простаците на блогбегето и им се порадвайте- това са маолумните zaw, blackpredator, ikonomist, kuhel, venzi и сие. Все отбор юнаци, неистови простаци.

Тия пък не заслужават дори да ги заплюе човек!


всеки има право на мнение, както и да се ексибиционира както може.
Но....писанията на този екземпляр снижават нивото на блога Ви до условното дъно.
Не само, че е неграмотен / Икономист на английски се пише Economist / но и си позволява неща, като истински страхливец, които смее да хвърли към други хора само зад клавиатурата в къщи.
Ето заради такива, хората си казват, " по - добре русофил", а не безпомощен тъпак.
цитирай
15. get - - Народната, моята или вашата работническо-пролетарска ЕнтЕлЕгЕнтност ... ви пречи ... ?
10.04.2017 22:05
blackpredator написа:
ти ако си чувал за Клио, щеше да знаеш, че по това време Русия е империя
и по дифолт като всяка империя си има свои интереси
хищник - иначе нямаше да е империя
а в политиката, както и в живота няма хуманитарен лъв и русофилството на българина е плод на тия интереси, съвпаднали с неговите
та белег на не особена интелигентност е да идеологизираш точно тия настроения
такива ми ти работи, драги сирени на Османската империя...


... първо да ме разберете!?
Второ - да преустановите с отце-ругателството си приписвайки НЕМИСЛЕНИ и поради това НЕКАЗВАНИ НЕЩА ОТ НАШИТЕ предци РОДОЛЮБЦИ?
Трето НАУЧЕТЕ СЕ САМ СЪС СОБСТВЕНАТА СИ ГЛАВА ДА МИСЛИТЕ - за да престанете да повтаряте клишетата, в които са ви приучили да вярвате?

Сетете се ОТКЪДЕ ЗАПОЧНА РАЗГОВОРА НИ?
blackpredator написа:

ама аз като русофил намирам твърде инфантилно, да съзираш в русофилството на българина руски интереси имам и въпрос в глава V на "Записките", Георги Бенковски казва:
- Моята цел е постигната вече! В сърцето на тиранина аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравей; а на Русия - нека тя заповяда!...
та аджеба тоя пезевенк Бенковски що не казва Австроунгария да заповяда, Англия да заповяда, Бисмарк да заповяда?"

Попитах ВИ: Сам ли ще си намерите отовора или да помагам :))):))?

- Отговор НЕ ПОЛУЧАВАМ и с разочарование разбирам, че съм прав за НИВОТО на "работническо селската" ни интелигенция представена във ваше лице?


Захари Стоянов ни е оставил отговор ЗА НЕОБЯСНИМОТО (за вас) РУСОФИЛСТВО при БЕНКОВСКИ - същото е МОТИВИРАНО и ПОДПЛАТЕНО от НЕГОВАТА алчност ... Той е бил на РУСКА ИЗДРЪЖКА в качеството му на "български" революционер!

- Горе долу, гледайки вас и подобните ви ... нещата от времето на Бенковски и до настоящият момент не са се твърде променили - Затова давайки ви ОТГОВОРА - допълвам?

- Пиша го с грижа за Вас като ЗА СЪОТЕЧЕСТВЕНИК, а от там за моралното ви, и психично здраве!

В знак за добросърдечност, ДАВАМ ЦИТАТА ОТГОВОР – потвърждаващ ИЗВОДА Бенковски е в УСЛУГА НА РУСКО РАЗУЗНАВАНЕ! Такива доказателства ЗА ФАКТА има още две …!?
- Но ето ви това КОЕТО НИ ДАВА З. Стоянов в „Записките …” си?

>>>„Бенковски свика панагюрските златари, на които даде 50(петдесет) РУБЛИ ЕКАТЕРИНИ да му обковат саблята … !”<<<>>

>> Та да питам ВАС, НАВИКНАЛИЯТ да живее в уюта на идеологическата „матрица” на пролетарска-КУЛТУРА … откъде, У ВЕЧНО БЕЗПАРИЧНИЯТ ХЪШ се появяват тези ПЕТДЕСЕТ „ЕКАТЕРИНКИ”(и не САМО ТЕ СА единствени?) за неговите бонапартистки салтанатлъци … РУБЛИ?
Знате ли КОЛКО ПАРА Е БИЛО ТОВА по ОНОВА ВРЕМЕ?

- Със здраве и не се сърдете … !



цитирай
16. krumbelosvet - Да
11.04.2017 09:49
Да, април, и Ботев в т.ч., не може без Русия. И това кво доказва? Не ли СЪВПАДАНЕ НА ИНТЕРЕСИТЕ поне в.оня момент? Залагат ли ГЛАВИТЕ си и Бенковски - Хлътов и Ботев? Поне за Бенковски е сигурно, че ЗНАЕ, че Русия ще завърши Освобождението. А можела ли е ИНАЧЕ България да бие една империя? Планът на Левски, със зимно въстание е утопичен...
цитирай
17. apostapostoloff - Икоплеш да мълчи!
11.04.2017 10:50
Много e прост, за да дава акъл. Прост е като гъбено семе, сиромашкият.Той затова е и плешив, защото на празната плевня покрив и не трябва.

Икоплеш е един комунистически непропоксаник и неудачник. А е и родоотстъпник, национален предател. Щом някой позвъни у тях, той се напикава от страх, защото мисли, че идват от ДАНС, за да го съдят за държавна измяна.

Не аз, а той се крие зад някакъв идиотски ник. Какъв икономист е тоя, бе? Той е само едно кално кепезе и нищо повече.
цитирай
18. get - - За вас полуграмотният русофил - което по презумпция ИЗКЛЮЧВА РОДОЛЮБИЕ - Да припомня ... ?
11.04.2017 11:05
krumbelosvet написа:
Да, април, и Ботев в т.ч., не може без Русия. И това кво доказва? Не ли СЪВПАДАНЕ НА ИНТЕРЕСИТЕ поне в.оня момент? Залагат ли ГЛАВИТЕ си и Бенковски - Хлътов и Ботев? Поне за Бенковски е сигурно, че ЗНАЕ, че Русия ще завърши Освобождението. А можела ли е ИНАЧЕ България да бие една империя? Планът на Левски, със зимно въстание е утопичен...


... Поради П Р О В О К И Р А Н О Т О в У-Г-О-Д-А на Россия, Априлско въстание - даваме ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ Б-Е-З-С-М-И-С-Л-Е-Н-И ЖЕРТВИ ... КУРБАН на Имперски интереси!?!
РУСКИТЕ ЕКСПАНЗИОНИСТИЧНИ АПЕТИТИ ... са с няколко вековна история ... С техният ПОХОД НА ЮГ, започнал от Петър Първи , (през Екатерина Велика ... последният император Николай II) по завладяване на ПРОЛИВИТЕ и създаване от Константинопол на имперска "руско-византийска" южна столица ... който продължава и при СССР в лицето на Сталин А ПРОДЪЛЖАВАЩ И В МОМЕНТА с православно-пан"славянската риторика, на ген. Решетников, руският емисар за Балкани !?

Във връзка с това ЛЕВСКИ остава към следовниците си две ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ:
- Българите ще бъдат готови ЗА ВДИГАНЕ НА САМОСТОЯТЕЛНО въстание, НЕ ПО-РАНО от 1884 год.!
Второто по-важно указание, е като за вас и други научили се да пишат НЕ ДА МИСЛЯТ недоразумения - не съзнаващи, че играят ролята на "пета колона" загърбвайки НАЦИОНАЛНИТЕ НИ в ПОЛЗА НА ЧУЖДИ ИНТЕРЕСИ ?!
- Който ни освободи - той ще ни зароби!

От факти които съм установил ... които нашите казионни и по силата на това ЛЪЖЕЩИ полит-КОРЕКТНО историци, не ЖЕЛАЯТ ДА ПРИЗНАЯТ, ЧЕ ... ?
Със или без, наше участие, под вида на "априлско въстание", ВОЙНАТА МЕЖДУ РУСИЯ И ТУРЦИЯ Е БИЛА ПРЕДРЕШЕНА ОЩЕ В 1876 год. ... а едни такива интелектуално жалки:
"Топчето пукна - Европа се стресна, Русия скокна Клисура да брани."

... поради наивността си, интерпретации от разни ЧУЖДО-ФИЛИ, ерзац-патриоти защото КОМУНИСТА НЕ Е - тъй като е интернационалист ПО ПРЕЗУМПЦИЯ, продължават и в момента да тровят съзнанието на българите и да РАБОТЯТ СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ!

С това сте не само ПОЛИТИЧЕСКО но и ЛОГИЧЕСКО недоразумение - пречещо НА нормалните БЪЛГАРИ да си направят ПРАВИЛНИТЕ ИЗВОДИ ЗА ИСТОРИЧЕСКОТО МИНАЛО ... А от там - Да направят така, че ДА ЗАЖИВЕЯТ, КАТО ЕДИН ДЕЙСТВИТЕЛНО СУВЕРЕНЕН НАРОД с нормално ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО в една съвременна ДЕМОКРАТИЧНА ДЪРЖАВА!

И Левски ли бе русофоб, А НЕ ПАТРИОТ - Като написа това до председателя на Букурещкият революционен комитет?
„Байо Либене, дочувам, че ти и оная лудетина Ботьова СТЕ РЕШИЛИ ДА ДОКАРАТЕ миризливия КАЗАШКИ БУТУШ в Булгарско?
АКО туй е ТЪЙ, то АЗ с моите кунки ЩЕ ВИ ОТРЕЖА ЧЕПКИТЕ ... !”

От писмо на дякон Левски до Любен Каравелов

- Ей-й псевдо-патриотите! ... вероятно няма да съм жив ... но иде ден, кога народа български, ще се осъзнае, що лъжи и безобразия сте му направили - така че, мислете за ... "чепките" си :((( !
цитирай
19. krumbelosvet - Г-н гет,
12.04.2017 08:33
Знаете ли, че има кюрди в турско? Които до ден днешен не могат се освободи, макар и мюсюлмани? Знаете ли за арменския геноцид който доскоро не беше признат от Запада? За българския геноцид в Източна Тракия даже не става въпрос. Знаете ли какво пише... Марк Твен в книгата си "Глупаци в чужбина" за Сирия, Турция и Русия? Това е първата книга на автора на Том Соер, почти забравена, но в нея е документирано, че сирийците питат чужденците няма ли кой да ги избави от османлийте (щото как един народ сам бие империя?). В същата книга Твен призовава Авглия и Франция да не пречат на Русия да ликвидира Османската империя... Гет е първият ру-фоб, който цитира това "писмо на Левски". Даже да е вярно, планът на Левски за зимното въстание в Северна България е утопичен, защото виси на ЧУЖД ЗАЕМ за въоръжение, на мобилизация и обучение на армия без специалисти, и на помощ отвън за "революционната държава".
Османлийте са рязали български "чепки" преди въстанието, векове наред, заради други въстания и между въстанията, щото това е било изгодно за КОГО? Не знаете ли? Не знаете ли СЪЮЗНИЦИТЕ НА ТУРЦИЯ от Първата Кримска Война? Сега е втората. Който вижда опасността от Русия, а НЕ ВИЖДА ОПАСНОСТТА ОТ ТУРЦИЯ, той е слепец или се прави на слепец.
Европейската и световната ПРОПАГАНДНА КАМПАНИЯ срещу България е докарала общественото мнение по света И У НАС до такова презрение към българите, че презиращите ще си отдъхнат, ако някай друг реши "да ни управлява на терен", стига да не е Русия.
А моята ГЛАВНА ТЕМА в блог.бг е именно ЗАЩИТАТА НА БЪЛГАРИТЕ от модното днес, по света и У НАС българохулене. А най-големи хулители са ИМЕННО ру-фобите и анти-комите.
цитирай
20. mediatore - Ей,ти много си се
13.04.2017 03:59
....разписал в последно време и може би се мислиш за велик,но ти ллипсват някои елементарни неща.Например.Проблем русофили и русофоби НЕ СЪЩЕСТВУВА.Не изхождай от пропагандната демагогия,която има за цел да отклонява съзнанието от
реалността(освен ако не го правиш с цел) Прочети си сам началото на постинга и виж
колко безпочвенни глупости си написал.Прекалено голямо значение си дал на Кр. Раковски за русофилството,но без да знаеш кой е той.Чети това
http://www.budnaera/communist_atrocities/Red-Symphony/Red-Symphony.html#at_pco=smlrebh-1.0
Тук ще ти са необходими не само факти и логика,а най– вече ВЪОБРАЖЕНИЕ.Ако желаеш да го прочетеш и да осмислиш текста,може би ще излезеш от руслото на пропагандата.Пак казвам,има един проблем– интереса на България.Проблем русофили и русофоби съществува само в главите на продажници и безродници.А как ще ми обясниш русофилството на зап. Европа?Там от къде се появиха? И най–вече в Германия,доскорошния върл враг на Русия? Трудна ти е задачата,ако имаш смелостта да я поемеш.
Тъй като хората се интересуват от настоящето и от бъдещето си,защо не се съсредоточиш в „писанията си“ върху хубавото ни настояще,върху светлото бъдеще,
което ни очаква с неизплатимите американсри дългове,с въвеждането на НСР, (нечувано световно робство), с подчиняването на всички държавни институции на
чужди интереси(т.е.ликвидиране на държавата),ликвидиране на нац.културата,масово
зомбиране и т.н. Напиши куп постинги,след което прочети всичко сам,но си представи,
че ги е писал някой „ДРУГ“и ако този „ДРУГ“не ти прилича на кретен–продулжавай в същия дух! Приятни писания!


цитирай
21. get - @ 19. krumbelosvet: "Г-н гет, знаете ли, че има кюрди в турско?" - Е и ... ?
13.04.2017 14:02
- Ще ви отговоря по следният начин, страстний апологете на русофилството?

"Кажи ми, кажи, бедний народе, кой те в таз рабска люлка ОЩЕ люлее?" - веднага, Ще отговоря: Все още ширещото се ПРОСТО-ФИЛСТВО по отношение на такива жизнено ОПРЕДЕЛЯЩИ, като РОДОЛЮБИЕТО въпроси!

За разлика от вашата креслива апологетика в любов към ... ? За мен важи максимата:
МАЙНАТА ИМ НА АМЕРИКАНЦИТЕ И ТЕХНИТЕ ВРАГОВЕ! А горното идва от ЕГАЛИТАРНАТА*(ми) НАСОЧЕНОСТ ... поради което можете да мe обвинsнявате в държаво(егалите*) или етно центризъм(българо-филизъм) - но с което ни най-малко не ще ме засегнете - дори напротив, само ще ме поласкаете като патриот и родолюбец!

- Така че ако за вас е от значение: МЕРЕНЕТО при(любимите ви) руси или англосакси(не виждам разлика !) НА ТОМАХВКИТЕ ? ... позволете на мен, да преценявам ПРОТИВОСТОЯНИЕТО НА ДВЕТЕ ИМПЕРИИ - единствено и само в контекста НА безопасност и благополучие досежно ЕДИНОПЛЕМЕННИТЕ МИ (и скъпи за моето сърце) БРАТЯ БЪЛГАРИ!

- Поради горното моля ви да спрете с жалката си апологетика в защита на чужди ИМПЕРСКИ АМБИЦИИ ... и да започнете ПЪРВО ДА МИСЛЕТЕ и ВТОРО ДА ПОСТЪПВАТЕ - като един достоен и загрижен за своя и на сънародниците си интерес ... Българин!!!

"Русо" или какъвто и да е ФИЛ, а особено, ако е комунист - РОД НЯМА!!

- Защото ФИЛСТВОТО поради ПРИСЪЩОТО МУ чуждо-поклонническата си ПРЕДРАЗПОЛОЖЕНОСТ е р-о-д-с-т-в-е-н-о на РОБс-т-в-о-т-о ... а второто С по-тежката му и до обогатена чрез ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМА(на комунистите) или ГЛОБАЛИЗМА (на техните братовчеди, либерали), форма, е още по-пагубно за Човек!

Именно от подобни съображения дякона Левски, ни казва:
Който ни освободи - той ще ни зароби!

За филите ... забравили своя Род и Произход - Да припомня ?!

Словото на Спасителя – за п р о д а л и я т с е САМ в робство?
"Този, който от свободен, по своя или по воля на господар се е продал в робство - ПОВЕЧЕ СВОБОДЕН НЕ ЩЕ може ДА БЪДЕ !!"

И как да не го изрека на глас … като гледам пламенността при защитата ОТ ВАС на не-български интереси … настървеноста с която подлагате на остракизми и словесни нападки, братята си българи … опитващи се да кажат нещо, в защита на, Чест и Родина?!

- Всичко това ме навежда на горчиви размисли, и ми припомня алегорията, вкарана от Платон в Митът за пещерата:
„Ала може да се случи така, че някой от окованите да се освободи.
(…)
Естествено, освободеният може и да не понесе болката, и да предпочете да си съзерцава това, на което е свикнал - СЕНКИТЕ; може да се противи, рече ли някой да го освобождава.
Но може и да излезе от пещерата и да види най-истинската светлина - тази на слънцето.
Тогава той ще прозре причината, поради която някои неща стават сенки и ако му се наложи да се върне в пещерата, сигурно ще поиска да сподели с останалите затворници истински видяното, ще заспори с тях и дори ще иска да ги освободи, за да ги приобщи към благодатта на светлината.
Те първо ще му се изсмеят, а след това, остане ли непреклонен в желанието си да ги освобождава, биха го и у б и л и . "!

В заключение ща кажа.
- Дайте да не бъдем, като в Максимата за домашното псе? - Което се гордее с веригата и ошийника на врата си - а кога остане без господар - до века ще го търси. :(((( !

- За да ме разберете по-добре: Какво обяснявам - прочетете и-и-и разберете ... ?

Не на площадите - а в нашите души
Тя - Свободата - се изгражда и руши.
По-съвършена от невинното ни детство,
не се предава и приема Тя в наследство.
На себе си прилича - и на любовта.
По-неизменна и по-лична от кръвта...
Тя е надеждата ми в действие и сила.
Към нея се пристъпва нежно с "Мила"
в часът, когато твоя биография
внезапно стане Тя –
Не епитафия! Христо Фотев
цитирай
22. 100jan - А Помните ли Тръмп-обществото?
16.04.2017 10:04
Българското Тръмп-общество беше създадено, когато от Кремъл мислеха, че това е президентът, който е нужен на Русия. Всички видни русофили се втурнаха да стамат членове на българското Тръмп-общество. Но Д. Тръмп встъпи в длъжност и потвърди, че няма да премахва санкциите към руските олигарси. Взе активно да се противопоставя на ламтежите на Путин и... и какво стана? Къде са българските русофили-тръмпофили? Останаха отново излъгани от бащицата си Путин и за пореден път се показаха като безгръбначни.
цитирай
23. gotzageraskov - За патриотизма на капитан Петко
17.04.2017 21:53
krumbelosvet написа:
Което значи ДРЪН-ДРЪН-ЕРИНА.
Тия русофили ги има само в главата ви.
Истинските русофиьи са РОДОЛЮБЦИ като Вазов. капитан Петко Войвода и почти всички българи. А вие сте един файтон янколюбци, нещо като хаджи Генчо на Каравеьов. Живи и здрави, и дано оздравеете един ден.

От коя армия е капитан този патриот? За да не захващаме дълъг разговор отговарям веднага първо от руската /военно разузнаване/ а по-късно от гръцката. В българската армия не е служил от патриотизъм.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kordon
Категория: Политика
Прочетен: 4828902
Постинги: 467
Коментари: 2759
Гласове: 2285