Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.01.2013 21:03 - ЗАЩИТНАТА РЕЧ НА AНДЕРС БРЕЙВИК ПРЕД СЪДА
Автор: kordon Категория: Политика   
Прочетен: 20841 Коментари: 27 Гласове:
13

Последна промяна: 07.01.2013 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Съдът засекретява материалите по делото за 60 години.

 Аз говоря от името на много норвежци, скандинавци, европейци, които не искат да бъдат лишени от правата си на коренен етнос, не искат да бъдат лишени от своите културни и териториални права.

Норвежките медии и прокурорите твърдяха и продължават да твърдят, че причините, поради които проведох моята акция за самозащита, се крият в личността ми. Многократно се писа, че действията ми са абсолютна случайност, че съм бил жалък и злобен неудачник, който няма никакви цели, никакво достойнство, и че не може да ми се има доверие. Също така много пъти се каза, че съм лъжец, аморален тип, луд, че трябва да бъда изолиран, както, впрочем, и всички други националисти и консерватори в Норвегия. Опитваха се да внушат, че съм бил безработен, че съм жесток и безумен човек, който с тази постъпка бил искал да привлече внимание. Медиите и прокурорите твърдяха, че съм болен от нарцисизъм, че съм антисоциален психопат, че страдам от различни фобии, които са ме довели до тази стъпка. Стигна се дотам да пишат, че съм бил имал кръвосмесителна връзка с майка си, че съм жалък убиец на деца (въпреки, че аз не съм убил нито едно лице под четиринадесетгодишна възраст). Същите тези медии твърдяха, че съм хомосексуалист, педофил, страхливец, некрофил, расист и социопат; фашист, нацист, ционист и анархист едновременно. Дори заявиха, че коефициентът ми на интелигентност е под 80.

Но дали всички разбират причината, поради която журналисти, прокурори, културен елит, редактори на вестници и списания продължават да ми се присмиват, да издевателстват и да лъжат за мен?
Отговорът е прост. Свободата на словото в Норвегия, а и в цяла Европа – това е понятие без реално съдържание. Норвегия и Европа са почти напълно смазани и в нашите страни е установена истинска диктатура.

 

Онова, което днес наричат «демокрация», е просто една либерално-марксистка идеологическа диктатура.
Културният марксизъм, който има надмощие в Норвегия и в Европа като цяло, се засили неимоверно след Втората световна война, като си присвои ролята на победител и водеща сила на човешкия прогрес. Нова идеология на "културния марксизъм" стана мултикултурализмът – а едно от неговите средства е просто забрана на всякаква критика спрямо себе си.
За съжаление, Европа нямаше своя Маккарти, който да спре проникването на марксисти в медиите и в образователните институции. Марксистите използваха това с пълен размах. Нахлуваха също в социалдемократическото движение, за да го подчинят на интересите си. Но най-ефективният начин, чрез който се добраха до властта в Европа беше чрез образователните институции: училища, институти, университети… И това се случи не само в Норвегия, но и в цяла Европа. Институциите на образованието и културата бяха лесна мишена за марксистката инфилтрация.
Ключов момент е разрушаването на старата, традиционна система. Марксистката културна реформа, феминизмът, подкопаването на църквата, сексуалната революция: това са няколко причините за революцията от 1968 г. В резултат от всичко това цялата власт в Европа постепенно премина в ръцете на левите, настъпи упадък и преразглеждане на моралните норми и ценности.
Социално-политическото развитие на Европа пое в съвсем различна посока.
Последиците за Норвегия бяха, че в страната се установи истинска социалистическа система. Един консервативен критик каза през 1968 г.: "Марксистите са по-загрижени за културата, а либералите мислят повече за икономиката." И той е прав. Лидерите на Норвегия и други европейски страни вече презират сами себе си под влиянието на марксистката доктрина и мултикултураната идеология.
Но ние имаме право да зададем два много важни въпроса на политиците, журналистите, учените и обществените дейци.
Въпрос №1: смятате ли за демократично, че норвежкият народ никога не е имал възможност да се изкаже в референдум по проблема за превръщането на страната в мултиетническа и мултикултурна държава?
Нима е недемократично да се допитваш до собствените си граждани?
Въпрос №2: демократично ли е никога да не се попитат гражданите дали искат да посрещнат у дома си африкански и азиатски бежанци; нещо повече, дали искат да се превърнат в малцинство в собствената си страна?
Но и това не е главният проблем.
Анкетите, проведени от политолога Франк Ареборт, показват, че само 1% от студентите по журналистика гласуват за дясно-либералната "Партия на прогреса», а повече от 60-70 процента гласуват за леви партии. Как мислите, каква е причината за това? Отговорът, колкото и да е странно, е много прост: почти всички преподаватели във Факултета по журналистика в Университета на Осло изповядват марксистки възгледи. Интересно, какво ли могат те да внушат на студентите? Отговорът ми се струва излишен.
Нека да погледнем нашия съсед Великобритания. Анкети там показват: 69% от хората смятат, че имиграцията е проблем или много голям проблем. (Източникът на тази анкета е предоставен на съда). Друго проучване сочи, че 70% от британците са недоволни от политиката на мултикултурализъм и ислямизация на страната. Последното изследване показва как 3 от всеки 5 британци смятат, че животът в собствената им страна стана тежък именно като пряк резултат от мултикултурализма (източник – в. "Таймс" от февруари 2010 г.) …
Това са само част от примерите, които показват как мюсюлманите, левите либерали и марксистите контролират процесите на мултикултурализма и наричат хората, които не са съгласни с тези процеси, «расисти» или дори «фашисти», «фанатици» и «ислямофоби». 70% от британците смятат, че в страната им се живее трудно в резултат на мултикултурализма – но колко ли много хора се чувстват по същия начин в Германия, Франция, Швеция и тук, в Норвегия?
Около 30% от европейците са против политиката на "мулти-култи", но това не е една-единствена организация, а просто граждани. В нормална демократична държава щеше да има медии, които да отразяват и мнението на същите тези 30% от населението – но в Европа 100% от медиите са привърженици на мултикултурализма!
Нормално ли е това?
Няма никакви основания да се твърди, че живеем в демокрация, защото всички наши държавни институции, училища и университети са наситени, пропити с мултикултурализъм и "културен марксизъм." Все повече и повече консерватори и националисти осъзнават, че демократичната политическа борба е безсмислена, след като няма реална свобода на словото. Осъзнаването на този факт ще настъпи скоро.
Онова, което властва сега в Европа, е истинска тирания. Тази несправедливост доведе до това, че аз и моите другари загубихме вяра в демокрацията.
Хората, които ме наричат жесток и зъл, просто не разбират разликата между зло и жестокост. Жестокостта невинаги и не непременно представлява Зло. За да говорим за зло, най-малкото трябва да знаем нещо за намеренията на човека и неговите мотиви. Също така е обикновено невежество да се говори за моята жестокост по същия начин, както и да се обвинява в жестокост американската армия по време на Втората световна война, понеже е убила 300 000 японци с атомни бомби.
Тогава американците са извършили това не защото са били зли или жестоки, не защото не са били силни или са имали психически комплекси – а понеже е трябвало да избират: да пожертват 300 хиляди мирни граждани, или да погребат след това може би милиони войници и също такива мирни граждани. Методите, които са използвали американците, може да се нарекат жестоки – но не може да бъдат наречени Зло.
Аз се намирам в същата ситуация. Ако ние с помощта на демократичните институции можехме да спрем ислямизацията, имиграционната политика, унищожаването на нашите културни ценности, колонизирането на страната ни – тогава тези 70 души нямаше да загинат.
Но с моята постъпка аз дадох приноса си за спасението на моята страна. Защото, ако не спрем тези процески сега, може да изгубим страната си, да се озовем на прага на гражданска война, което никога не се е случвало в Норвегия – и тогава ще загубят живота си стотици хиляди мирни граждани, а не само 70 души…
Аз съм абсолютно убеден, че ако спрем мултикултурния експеримент, който се извършва над Европа, ще спасим живота на стотици хиляди, а може би и на милиони европейски граждани.
И ние не разполагаме с много време, за да седим и просто да чакаме ситуацията да се промени. Не може да чакаме 20, 30 или 40 години – докато етническите норвежци станат малцинство в собствената си родина. Ето защо нито аз, нито другарите ми може да бъдем обвинявани в жестокост и злина. Ако наистина съществува зло в Европа, това са агентите на мултикултурализма, които ежедневно, ежечасно и систематично разрушават европейската култура и европейските етноси.
Мултикултуралистите са решили да променят изцяло нашата страна и Западна Европа, да ги превърнат в мултиетнически и мултикултурни общества, въобще без дори да се допитат до своите народи чрез референдуми. Но тази политика ще доведе до големи сътресения и последиците може да бъдат много кървави. Единственото нещо, което би трябвало да учудва Норвегия и Европа, е защо някой не извърши много по-рано това, което сторих аз. Постепенно Норвегия и Западна Европа се «балканизират» – и тук, у нас, ще се случат същите събития, каквито се случиха на Балканите. И ако ме попитате дали отново бих извършил своята постъпка, моят отговор е категоричен: да! Защото престъплението, което извършват мултикултуралистите срещу собствените им народи и срещу собствената им култура, е много по-страшно от моето.
И щом моето действие се нарича «варварство», това означава, че едно неголямо варварство е необходимо, за да бъде спряно варварство в много по-големи мащаби.
"Културни марксисти" и социалдемократи след Втората световна война имаха стотици възможности да променят политиката и насоката на развитие на европейските държави, но не го сториха. Те предпочетоха чрез системата на образованието и медиите да манипулират мозъците на собствените си граждани, да ни убеждават, че мултикултурализмът, загубата на собствената ни идентичност – това било нещо нормално. Именно затова толкова много компании и фирми дават пари за възпитанието на бъдещите политически активисти, които и по-нататък ще продължат да развиват политиката на мултикултурализъм. Такива бяха събрани и на остров Утейя. Събраните там приличаха на участници в нацистката младежка организация «Хитлерюгенд» – там пред тях на 20 юли, в продължение на няколко часа говори един от най-одиозните комунисти в Норвегия.
Искам да припомня думите на Джон Стюарт Мил: "Човек може да причини вреда на другите не само чрез действия, но и чрез бездействие. И в двата случая той носи отговорност".
Всички политически активисти, които са агенти на мултикултурализма, трябва за в бъдеще да носят отговорност за своите действия – но ние плащаме тази цена сега. И не е странно, че ме наричат терорист, убиец, злодей. Аз написах още преди началото на операцията, че се очаква подобно поведение от страна на агентите на мулти-култи.
Чака ме затвор вероятно за цял живот, но това не ме плаши. Защото ние всички живеем в затвор. Аз съм роден в затвор. В такъв затвор, където няма свобода на словото. В затвор, където бях принуден да гледам как моите собствени народ и култура постепенно изчезват – защото марксистите и левите либерали ги унищожават всеки ден. Ако в този затвор се осмелявате да критикувате съществуващата система, ще бъдете публично унижен, подиграван, ще ви лепят етикети… Този затвор се нарича Норвегия. И какво значение има дали съм заключен в килия или се намирам на "свобода"? Така или иначе съм все в затвор.
Нека да погледнем последния доклад на Статистическата служба на Норвегия. Там ще видим, че имигрантите ще станат мнозинство в моята страна през 2040 г.
Но това не е вярно. Данните, цитирани в доклада, са фалшиви. Те ни заблуждават. В този доклад практически няма информация за взаимоотношенията между норвежците. Освен това в доклада умишлено не се изследват групите на азиатците, африканците и гражданите на другите скандинавски страни. Освен това авторите на доклада преднамерено не изследват третото поколение имигранти, също нелегалните имигранти и децата от семейства, в които единият родител е родом от Азия и Африка или Близкия изток.
Този доклад е поръчан от мултикултуралистите и неговата цел е да скрие факта, че коренните норвежци ще бъдат малцинство в Осло само след 5 години.
Същите статистически данни показват, че 47% от новородените в Осло не са етнически норвежци. Друго проучване сочи, че сред първокласниците в някои училища коренните норвежци са малцинство.
Много хора искат да манипулират обществото и да внушат, че ние, ултранационалистите, искаме да създадем терористичен режим. Това е лъжа!
Аз просто подкрепям японския и южнокорейския културни модели – нито повече, нито по-малко. А нима Япония и Южна Корея представляват държави с ужасни терористични режими? Не, това са високотехнологични монокултурни страни. Тези държави са доказали, че могат да бъдат твърде успешни и без масова имиграция, а още повече без размиване на националната култура и традиции. Моделът на тези две държави в момента е най-съвършената система от всички политически модели.
У нас, в Европа, всичко е наопаки. Ние лишихме нашите граждани от работа, защото пренесохме работните места в Азия. Нашите марксисти и леви съсредоточиха цялата политика върху подпомагането на социално слабите граждани…
Лидерът на норвежките консерватори от 70-те – 80-те години на 20-ти век Бьорн Бенков казва: "Само етнически еднородното общество е хармонично общество." Но ако обществото е разделено в културен и етнически смисъл, тогава е налице липса на доверие между гражданите. Това никога не може да се преодолее и не само се отразява на взаимодействието между различните групи, но в крайна сметка води до конфронтация. Именно това се случва пред очите ни.
Пример за това е ислямът, който доминира в Норвегия и в Европа. Европейските леви политици, учени и журналисти твърдят, че мнозинството от мюсюлманите са мирни граждани и отдавна са се отказали от насилие. Но това е просто лъжа и пропаганда! Коранът и хадисите изискват всеки мюсюлманин да следва пътя на джихада. 25% от мюсюлманите във Великобритания оправдават терористичните актове в лондонското метро с обстоятелството, че сили на НАТО се намират в Афганистан! 40% от мюсюлманите във Великобритания оправдават терористичните атаки в Ню Йорк, при които бяха убити 3 хиляди души – това се показва от изследване, проведено през 2006 г.
Лъжа е, че мюсюлманите са се отказали от насилието. Нашата управляваща Партия на труда, журналистите, учените, политиците и политическите коментатори са наясно с това – но или не придават значение на тези факти, или дори ги смятат за неверни. Така ясно виждаме как европейските леви си сътрудничат с ислямистите, за да продължат мултикултурния експеримент върху Европа.
Слабите и разпокъсани етнически групи водят до слаба култура. Именно етническата група е в основата на всяка култура. А онова, което се случва днес в Европа, може да се определи само като размиване на европейските етнически групи. Това ясно се вижда чрез примера на Осло и други европейски градове, където ислямът започва да доминира все повече и повече. Мюсюлманските анклави в Европа се разрастват бързо като ракови тумори – и един прекрасен ден ислямът ще се превърне в доминираща сила на континента.
Наистина ли е толкова трудно да се разбере това?
Най-важните неща, които има нашият народ – свободата и независимостта, винаги са били пряко свързани с целостта на нашата, на норвежката етническа група. Това лежи в сърцето на нашата култура – но в същото време се оказва, че тази етническа цялост е извънредно крехка. През последните 60 години левицата и марксистите разрушиха тухла по тухла онова, което е било създавано с векове, което винаги е било грижливо пазено и за което са се полагали много грижи: нашата култура, идентичност, религията ни, свободата и независимостта ни.
Сега в Норвегия възниква демографски проблем, защото повечето новородени деца в страната са мюсюлмани. Това означава, че в крайна сметка ще ни сполети същата съдба както християните в Ливан. Ливан някога е бил християнска страна – през 1911 г. християните са били 80% от населението му. Оттогава демографската ситуация е променена и сега Ливан е мюсюлманска държава с християнско малцинство… Християните са преследвано малцинство в Ливан, постоянно са подложени на нападения и агресия от страна на мюсюлманите – и вече са не повече от 25% от населението.
Така стигаме до друг важен въпрос – ислямизацията на Европа. Колкото повече се увеличават мюсюлманите в Европа, толкова се увеличават техните изисквания към коренните жители и властите на съответните страни: да имат специална храна «халял» в магазините, отделни гробища и отделни басейни, банките да функционират според ислямските традиции, да се въведат шариатски съдилища в Европа, да имат отделни училища и отделни детски градини, навсякъде да се изучава арабски език…
Всичко това се финансира не само от ислямски държави като Саудитска Арабия. Норвегия също плаща за "ислямските удоволствия".
Саудитска Арабия от 2007 г. насам е похарчила 600 млрд. долара за ислямизацията на Европа, Канада, Австралия и Америка. Построени са 1500 джамии, 202 ислямски колежи, 210 ислямски културни центрове …
Журналисти и коментатори ме упрекват, че позволих на един имам да бъде свидетел на моята защита по делото – за да потвърди, че се води война между исляма и европейската цивилизация.
Естествено, всички хорово заявяват, че това са глупости – но мнозинството от мюсюлманите мислят също като мен по този въпрос! По-голямата част от мюсюлманите в цяла Европа. Имам много доказателства за това от открити източници. Така, според изследване, проведено в Германия, 56% от мюсюлманите там смятат, че се води война между исляма и Европа. Ето защо се оказва, че глупости бръщолевя не аз, а точно политическите коментатори…
Лидерът на египетските "Братя мюсюлмани", вече заяви, че в Египет ще бъде изградена държава именно върху принципите на шариата, че няма либерални или светски мюсюлмани, а има само един ислям.
И ето, че нашите европейски мултикултуралисти са отворили вратите на страните ни за последователите на исляма. Вече повече от 30 милиона мюсюлмани живеят в Европа. 150 хиляди от тях са в Норвегия. И от 1960 г. насам, когато първите мюсюлмански имигранти идват в страната ни, досега са изнасилени 90 000 норвежки жени, много от тях групово, някои се самоубиха. Повече от 300 хиляди момчета и момичета, мъже и жени са подложени на различни форми насилие от страна на мюсюлманите през това време. От 1960 г. насам стотици норвежци са убити от мюсюлмани. Всичко това е престъпление срещу народа на Норвегия, и голямата част от отговорността лежи върху норвежката управляваща Партия на труда.
Освен това виждаме, че норвежците, коренните жители на тази страна, бягат от областите, където се заселват мюсюлмани. Тези области вече са опасни за обитаване.
Причината за всичко това е, че нашата управляваща партия отвори широко всички пътища за нахлуване на мюсюлманите в страната ни. Разбира се, пълни глупости са изявленията на много норвежки политици, че мюсюлманите били искали да се интегрират, да станат пълноправни членове на нашето общество. Напротив! Мюсюлманите презират нашето общество, културата ни, нашите обичаи и езика ни. Повечето от тях искат собствена автономия в Европа: шариат и самоуправление. Това вече съществува в много градове на Норвегия и Европа, например в Лондон и Париж, Берлин и Марсилия.
Ако погледнете към ситуацията в целия свят, ще забележите, че там, където мюсюлманите са мнозинство, те започват да искат своя културна и религиозна автономия. Така се случи в Индия и Ливан, сега в Израел, Филипините, Южен Тайланд, Западен Китай. Няма страна в света, където мюсюлманите да живеят в мир с народа, който ги е приел в своя дом. Тогава с какво нашата война, на коренното население на Северна Европа срещу мюсюлманите, е различна от войната, водена в Тибет срещу Китай или от коренното население на Боливия, което се бори за независимост?
Ние живеем тук от началото на света.
И това е нашата страна!
Но защо, тук, в Европа, местните хора, които искат да живеят сред собствената си култура, сред своята собствена етническа група, биват наричани «нацисти» и «расисти»? Какво ни прави различни от коренното население на Боливия и тибетците? Защо те да са герои, а ние да сме «нацисти» и «расисти»? Нашите предци са живели в тази страна 12 000 години и ние, като коренно население, имаме право да отхвърлим колонизацията на страната ни и си запазваме правото да се борим срещу колонизаторите.
Аз зная, че информацията, която съобщавам, е трудна за възприемане, защото медиите постоянно внушават на хората точно обратното. Трудно е да се мисли против течението, когато 100% от медийните компании се занимават с мултикултурна пропаганда. Но скоро по-голямата част от норвежците и европейците ще осъзнаят, че това, което казвам сега, е истина.
И аз питам: как може да бъде недемократично да водиш въоръжена борба срещу онези, които унищожават твоя народ, унищожават една вековна култура, унищожават етноса ти, унищожават нашите традиции; срещу всичките тези професори, учени, журналисти, политици, които проповядват мултикултурализъм?
Томас Хиланд Ериксен, професор в Университета в Осло и един от идеолозите на мултикултурализма, веднъж заяви: "В Норвегия мнозинството хора са от бялата раса. Но ние ще се справим с тях по такъв начин, че те никога вече няма да бъдат мнозинство".
С думите си той всъщност излага плана, който мултикултуралистите искат да реализират. Естествено, те се надяват, че няма да има никаква съпротива против този процес на унищожаване на норвежкия етнос. Но дълбоко грешат. Гражданската война срещу мултикултурализма едва сега започва. И по улиците на нашите градове вече се лее кръв, достатъчно е да си спомним Париж и Мадрид, Лондон и Тулуза, Лиеж и Орхус….
Ние искахме мирно решение на проблемите, но левите и марксистите не желаят да водят диалог. Те предпочитат да налагат цензура, да се гаврят и да преследват дисидентите – но по този начин само радикализират все повече хора.
Нашето правителство, независимо, че добре вижда провала на мултикултурализма, продължава да пълни страната ни с имигранти от Азия и Африка. Ето защо гражданската война няма да бъде изненада.
Ние искаме европейските либерално-марксистки елити да престанат водят за наша сметка политика, която разрушава Европа. Нямаме нужда от шенгенски правила или квоти за допускане на бежанци от Африка и Азия. Не искаме да използват Норвегия като сметище за боклука, от който либераломарксистите получават своите баснословни печалби. Искаме да си останем норвежци, нация от норвежци, християнска нация. Искаме да останем членове на семейството на северните народи, членове на голямото европейско семейство.
Но сега се намираме в ситуация, когато губим нашите градове, губим страната си, губим всичко, което ни е било скъпо в продължение на 12 000 година от нашата история.
В рамките на 5 – 10 години ние, норвежците, ще се превърнем в малцинство в собствената ни столица и в много други градове. Политическият елит на страната ни стана толкова нагъл и се държи толкова високомерно, че очаква от нас с радост да приветстваме собственото си национално унищожение. А онези, които отказват да приемат правилата, наложени от левицата, биват наричани «фашисти» и «екстремисти».
Но това е окончателното безумие. Не аз, а именно тези политици трябва да минат на психиатричен преглед! И не само политиците, агенти на мултикултурализма в Норвегия – но и всички европейски политици. Всички онези, които подкрепят мултикултурализма. Истинското зло е да напълнят нашите страни с азиатски и африкански имигранти, да унищожат християнството и да го подменят с исляма.
Това е истинското зло, а не борбата срещу него.
Всеобщата декларация за правата на човека и международното право позволяват на коренни народи, които са подложени на системно унищожение, на разрушаване на тяхната религия, традиции и култура да се защитават дори и със силата на оръжието.
И аз не признавам вината си! Постъпката ми бе извършена по необходимост в името на моя народ, моята култура, моята религия, моя град и моята страна.
Ето защо настоявам да бъда оправдан по всички точки на обвинението!


 

Източник: 

 

http://obshtestvo.net/a-14/

 






Гласувай:
13


Вълнообразно


1. germantiger - ...
05.01.2013 23:16
Готт зай данк, Брейвик!
цитирай
2. kordon - от kordon до germantiger
05.01.2013 23:33
Ja, Gott sei dank! Dies ist ein richtiger Mann!
цитирай
3. samvoin - http://www. youtube. com/watc...
06.01.2013 02:29
http://www.youtube.com/watch?v=9GKkSIf9lGQ

http://www.youtube.com/watch?v=muA8bRP0D5A

Ако още не знаете кой е Брейвик, изгледайте този клип.

Според извадки от блога му и неговите лични писания:

- Привърженик на тамплиерската идеология и символика.

- Привърженик на Израел и ционизма, като "бранители на света от мюсюлманите" (Тук коментара вече става съвсем излишен...).

- Нямащ нищо срещу хомосексуализма в Европа, неговата демонстрация и навярно гей - "браковете".

От тук е излишно да говорим, с кой нормален и истински националист или истински християнин, Брейвик може да има каквито и да е допирни точки...
Той е като ония "националисти" в Холандия, на които са им криви българи, източноевропейци, араби, но разбира се никога унищожилите идентичността им и изселили техните близки някога в концлагери в Африка англосаксонци или унищожаващите цивилизацията и религията им евреи и тяхната скрита власт.
"Опазил ни Бог" от такива шизофренни "националисти"...
цитирай
4. samvoin - И разбира се, че "терорист...
06.01.2013 02:37
И разбира се, че "терористичните актове" в лондонското метро, ако са срещу окупацията на Афганистан, не са никакви терористични актове, а съвсем естествена реакция на Освободителната война на афганистанския героичен народ срещу омразните англосаксонски масови убийци и мордове - сеещи и сяли смърт по цялото човечество и целия свят!
Къде забравихме техния тероризъм и престъпления срещу човечеството?
Нима те не взеха хиляди пъти повече жертви, от тези в лондонското метро?
Ето ги и тях:

http://nseuropa.org/Bulgarian/Voinite%20na%20Anglia.pdf

http://bombenterror.nseuropa.com/

После, да напомняме ли кой създаде "Ал Кайда" и кой я снабдява в момента с оръжия срещу законната власт в Сирия?
Интересно, как така там масовите убийства на баш тероризма, са "героична борба за демокрация", подобни и още по - жестоки действия през ВСВ срещу германците и техните съюзници, сред които и опита за отравяне водата на София от страна на Гемето, мините - играчки и писалките - бомби и далеч по - жестоки взривове и погроми над цивилни, са "героична съпротива срещу фашизма" и "освободителна партизанска война", защото немците били някъде (безспорно) окупатори, а сега срещу други окупатори и масови убийци е "тероризъм"?
Много "двойни аршини" виждаме пак, в тия "разсъждения" на Брейвик, включая...
цитирай
5. apostapostoloff - Драги kordon,
06.01.2013 05:56
избрал сте много голям шрифт, който ми боде очите, а и речта е прекалено кратка, за да я чета. Другия път пуснете нещо по- дълго и с по- малък шрифт. Метеорологичната прогноза за месеца ще е много подходяща. Пък и тя е също така толкова интересна.
цитирай
6. kordon - от kordon до apostapostoloff
06.01.2013 11:45
Уважаеми господин Апостолов,
Както знаете, всеки има свои предпочитания и приоритети и това е негово право. Ваше право е да харесвате или не това, което си пожелаете. Ако обаче не Ви допада размерът, типът, цветът или друг елемент на шрифта, или пък съдържанието на текста не Ви е интересно, просто не го четете. Това е един много разумен подход, към който аз лично се придържам, така както не консумирам продукти, които не са ми по вкуса. А относно това кой, какво, как и кога публикува вероятно ще се съгласите, че това е въпрос на личен избор и неотменно право.
Виктор Кордон
цитирай
7. kordon - от kordon до samvoin
06.01.2013 12:09
Да, личността и възгледите на Андерш Брайвик са противоречиви и е ясно, че той не е безгрешен. Но кой от нас е? Освен това в идеите му има и точни попадения, които не бива да отричаме заради някои грешки. Ако Брайвик каже, че Земята е кръгла и се върти около слънцето, това означава ли, че нашата планета не е с такава форма и не се движи по орбита около централната звезда в системата ни, само защото го е казал Брайвик? Ние като разумни хора трябва да се възползваме от добрите и полезни идеи, без значение кой е авторът им, и да загърбим ненужните. И все пак мисля, че Вие сте прав относно истинските врагове на нашата култура и цивилизация, които Брайвик погрешно е припознал като приятели. В действителност те стоят в основата на нашите беди, те са техният първоизточник и срещу тях трябва да са насочени усилията ни. Защото неконтролираният приток на мюсюлмански имигранти, гейдвиженията, феминизмът, свръхтолерантността, всепозволяващият либерализъм и мултикултурализмът са троянският кон, който те – паразитиращите ни зложелатели – са заложили в нашите общества, те са бомбата със закъснител, която предстои да избухне всеки момент.
цитирай
8. nbrakalova - Всъщност още в началото се очакваше ...
06.01.2013 13:22
Всъщност още в началото се очакваше делото Брайвик да бъде гледано на закрити врата и засекретено. Според мен, е престараване от страна на съда. Медиите и тези, в чиито ръце те са лостове за манипулиране, разчитат на „всяко чудо за три дни“. От една страна, те информират обществото, но от друга – своевременно „архивират“ важната, до злободневната новина, целенасочено без да я следят във времето.
„Лявата“, т.нар. „човеколюбива“ или „социална“ и пр. прилагателни, революция не заля света като цунами. Напротив, тя продължава „нежно“ да превзема мисловни и географски територии. Но „до ще ден“, когато демонстриращите под флаговете й в нейна подкрепа, ще осъзнаят, че последиците са със същите размери, но с разликата във възможностите за възстановяване. Тогава може би някои ще се сетят и извадят от архива изказвания и безпокойства като тези на Брайвик. Но след като днес тези безпокойства целенасочено не се осмислят и дори се засекретяват, то тогава ще бъде безпредметно – щетите ще са невъзвратими.
цитирай
9. kordon - от kordon до nbrakalova
06.01.2013 14:48
Напълно съм съгласен. Всяко засекретяване на информация всъщност цели да прикрие нелицеприятни факти или идеи. Само по себе си то е индикатор за наличието на процеси, чието огласяване би създало нещо повече от дискомфорт за реализаторите и защитниците им. Това ми напомня за забраната за отрицание на холокоста, както и за вече над 70 годишния отказ на достъп до изключително важни документи от предисторията на Втората световна война и от нейния ход, намиращи се в архивите на победилите съюзници. Логиката е много проста: който крие информация, се страхува от нея.
цитирай
10. ko642 - Наистина има точни попадения в р...
06.01.2013 15:59
Наистина има точни попадения в речта над които може да се замисли човек.
Поздрави!
цитирай
11. nbrakalova - Напълно съм съгласен. Всяко зас...
06.01.2013 16:04
kordon написа:
Напълно съм съгласен. Всяко засекретяване на информация всъщност цели да прикрие нелицеприятни факти или идеи. Само по себе си то е индикатор за наличието на процеси, чието огласяване би създало нещо повече от дискомфорт за реализаторите и защитниците им. Това ми напомня за забраната за отрицание на холокоста, както и за вече над 70 годишния отказ на достъп до изключително важни документи от предисторията на Втората световна война и от нейния ход, намиращи се в архивите на победилите съюзници. Логиката е много проста: който крие информация, се страхува от нея.

цитирай
12. djani - Historia est magistra vita. - Историята е учителката на живота.
06.01.2013 16:55
Но никой не се учи от уроците и. Или, едва когато стане твърде късно. Чудесно е това, че цитирате защитната му реч, за да се изяснят мотивите на кръвопролитието. Наистина е жестоко. Но в переспектива ни очакват много по големи жестокости от сблъсъка на цивилизации и религии, който ства все по-възможен. Наистина в момента се осъществява сценария на касовския синдром, за който сърбите през зъби попържат "Со курец си наприа дръжава". Наскоро и в сериала "Великолепния век" в монолога на Сюлейман бе изразена увереността, че зеленото знаме на исляма ще се развява над Европа. При нас сценарият е дори по-трагичен. С циганизацията, която протича успоредно с ислямизацията на голяма част от населението. Има опасност много названия на държави да останат географски понятия...
цитирай
13. saportok - С политическа реч не може да се оп...
06.01.2013 19:13
С политическа реч не може да се оправдае убиването на деца.Така че дали е прав,няма значение,не е оправдание.
цитирай
14. bogdan33 - За съжаление са тотално изкукали и ...
07.01.2013 00:14
За съжаление са тотално изкукали и заспали в непробуден сън.Има ли някакво друго обяснение на факта как милиони и милиони африканци азиатци и араби всяка година пристигат в тези страни правят по 5-10 и повече деца и заявяват,че местните закони не важат за тях тъй като хем са дошли от другаде,хем искат да си живеят както те си искат и знаят за добре.Кво им се чудиш- в България може да нямаме чак толкова много от тези,но си имаме цигани.Естествено обществото отдавна е в такава дълбока кома,че всеки опит за ограничаване на действията на такива срещу които се бори този моментално бива заклеймявано и осъждано.Нацизъм,расизъм,нетолерантност и какви ли още не безумия...Никой никога не си задава въпросът каква толерантност биха проявили същите тези ако им отидеш в държавата и почнеш да ги командваш как да живеят.Да почнеш да хулиш жените дъщерите и майките им щото се разкарват увити като пингвини?Или самите тях да ги наричаш извратеняци и педофили защото имат по 4-5 жени и си ги купуват сякаш са някакъв добитък?Никой никога в съюза на страхливи мишки наречен ЕС никога не му е хрумвало това.Не е демократично,либерално,не е хуманно.Сякаш гледам огледално копие на България..Естествено по някое време като поизмре дъртата пасмина от тъпанари опяващи за споменатите по-горе илюзии нещата ще се променят.Лошото е,че до тогава други с подобни кретенски разбирания ще застанат на тяхно място.Добрички,либерални,продажни,политически коректни,безумни.Но постепенно нещата ще си дойдат на мястото.Незнам дали нещата ще приключат с една по-мащабна война или просто Европа ще западне разкъсвана от борби за влияние но нещата няма да са същите още дълго време.Поне в исторически аспект.Жал ми е за този идеалист който си помисли,че съсипвайки животът си ще промени нещо.Резултатът го видяхме-купища цветнокожи и белокожи гейове прегърнати пеят химна на хомосексуалистите на градският площад...Безумци- наистина не знаят какво искат в една "правоверна" страна щяха да са отдавна история заринати с камъни
цитирай
15. samvoin - Всъщност още в началото се очакваше ...
07.01.2013 05:33
nbrakalova написа:
Всъщност още в началото се очакваше делото Брайвик да бъде гледано на закрити врата и засекретено. Според мен, е престараване от страна на съда. Медиите и тези, в чиито ръце те са лостове за манипулиране, разчитат на „всяко чудо за три дни“. От една страна, те информират обществото, но от друга – своевременно „архивират“ важната, до злободневната новина, целенасочено без да я следят във времето.
„Лявата“, т.нар. „човеколюбива“ или „социална“ и пр. прилагателни, революция не заля света като цунами. Напротив, тя продължава „нежно“ да превзема мисловни и географски територии. Но „до ще ден“, когато демонстриращите под флаговете й в нейна подкрепа, ще осъзнаят, че последиците са със същите размери, но с разликата във възможностите за възстановяване. Тогава може би някои ще се сетят и извадят от архива изказвания и безпокойства като тези на Брайвик. Но след като днес тези безпокойства целенасочено не се осмислят и дори се засекретяват, то тогава ще бъде безпредметно – щетите ще са невъзвратими.
Говорите срещу "левите" и "социални ценности", ама не казване нищо за съпътстващите ги ЛИБЕРАЛНИ?!
Социалното, ако е здраво, национално и не - бездуховно, неатеистично, кое му е лошото?
А на "либералните ценности", не беше ли един от проводниците у нас, именно вашия "идол" Симеон Сакскобурготски?
Като каква се определя партията - чиито "патрон" беше той?
Като консервативна или националистическа ли?
Не управляваше ли същата партия, цели четири години с БСП и цели 8 с ДПС?!
Какво като бил някога "помомствен престолонаследник"?
Няма да се спирам на факта, че неговия дядо идва у нас в нарушение на Търновската Конституция, това е друга тема.
Но какъв "цар" може да е някой, заклел се като премиер в нелегитимна републиканска конституция - според онази, по която предполагаемо би бил все още цар и престолонаследник?
Не е ли именно НДСВ, един от "радетелите" за гей - паради, патриарх - доносник с масонско обкръжение и масова "култура" у нас и в Европа?
Не сложи
цитирай
16. samvoin - ли НДСВ за външен министър, един ...
07.01.2013 05:38
ли НДСВ за външен министър, един ционист - син на бивш комунист и то съвсем отявлен?
Не разреши ли именно НДСВ, българската земя да бъде "разпната на Кръст" завинаги и изкупена от нашествениците у нас, когато българите не могат да купуват никъде по света, но са натиснати от обстоятелствата да продават и масово дългови роби на банките - пак процес развихрил се особено при НДСВ?
Не говоря това разбира се, за да оправдавам безобразията на онези преди НДСВ или не дай Боже на днешните, чиито "патрон" беше лансиран именно от Симеон като главен секретар на МВР - въпреки знайното му криминално минало и минало в комунистическия режим.
Да, ако това ви "утешава", всяка следваща власт ускорява безобразията, в последните 20 и няколко години вече у нас и тази сега, не прави никакво изключения.
Тя задмина в пъти предните по безчинства и нечувана мизерия на нацията и населението ни и по предателства, но въпроса е, че и когато си иде - ние пак ще се въртим в "омагьосания кръг", в чието утвърждаване един от основните участници беше именно вашия "идол" - смятан още от вас за някакъв "престолонаследник"...
цитирай
17. samvoin - Да, личността и възгледите на Ан...
07.01.2013 05:41
kordon написа:
Да, личността и възгледите на Андерш Брайвик са противоречиви и е ясно, че той не е безгрешен. Но кой от нас е? Освен това в идеите му има и точни попадения, които не бива да отричаме заради някои грешки. Ако Брайвик каже, че Земята е кръгла и се върти около слънцето, това означава ли, че нашата планета не е с такава форма и не се движи по орбита около централната звезда в системата ни, само защото го е казал Брайвик? Ние като разумни хора трябва да се възползваме от добрите и полезни идеи, без значение кой е авторът им, и да загърбим ненужните. И все пак мисля, че Вие сте прав относно истинските врагове на нашата култура и цивилизация, които Брайвик погрешно е припознал като приятели. В действителност те стоят в основата на нашите беди, те са техният първоизточник и срещу тях трябва да са насочени усилията ни. Защото неконтролираният приток на мюсюлмански имигранти, гейдвиженията, феминизмът, свръхтолерантността, всепозволяващият либерализъм и мултикултурализмът са троянският кон, който те – паразитиращите ни зложелатели – са заложили в нашите общества, те са бомбата със закъснител, която предстои да избухне всеки момент.
Разбира се, че процеса е съвсем ясен:
Етническо прочистване, изтребление и гонение на населението на Близкия Изток, войни и дестабилизация там - за заграбване на петрола, потоци от бежанци и емигранти в Европа, сблъсък на цивилизациите и двете омразни им религии - чрез провокации на подставени лица и от двете страни, именно като "брейвици" и "ал кайди" и други операции "Фалшив флаг".
Просто в редиците на мюсюлманите, покварата по върховете им от техните агенти, е значително по - малка, отколкото при нас и за това Исляма "изпъква" пред Християнството - включая и демографски.
В това няма вина последния...
Крайната цел е ясна - "разделяй, владей и взаимоизтребвай", да се заграбят благата на "гоите", които да не си правим илюзия, че ще са само в Близкия Изток.
Така пише в "Протоколите" им и не виждам какво от тях не следват днес
цитирай
18. samvoin - Нека се замислим, от къде идва обаче ...
07.01.2013 05:44
Нека се замислим, от къде идва обаче демографското разложение, откъсването от религията, покварата на човешките организации на Християнството и тяхното корумпиране?
Хомосексуализация, наркотици, порнография и прочие.
Дали е от мюсюлмани, араби, иранци, китайци, японци, руснаци и прочие наистина?
Кой разпространява противозачатъчни сред европейците?
Чии медии, "образование" и фармация ни ги "набиват"?
Чие производство са те?
От къде дойде откъсването от Бога и следствията от него и кой стоеше зад идеологиите и лозунгите, постигнали това?
Кой плащаше за тях и създаваше хартишките "пари" в света и процентите?
Това няма да чуем и прочетем от Брейвик...
цитирай
19. kordon - от kordon до samvoin
07.01.2013 12:00
Да, наистина няма да чуем от Брайвик нито пък от медиите и политиците кой стои зад разложителните процеси, които разяждат организма на нашата цивилизация. Брайвик не е стигнал до същината на проблема, а оттам и борбата му срещу него е в погрешно направление. Именно тази наша свенливост и нерешителност обаче още повече поощрява тия паразити в тяхната злоумишлена дейност. Още едно доказателство за безпримерната им наглост и цинизъм е движението Medinat Weimar, което си е поставило за цел номер едно създаването на еврейска държава в Тюрингия, Германия, със столица гр. Ваймар. Като инструмент за натиск срещу германското общество и политическа класа (която със своята свръхтолерантност и всепозволяващ либерализъм едва ли представлява сериозна преграда пред такива безумни претенции) отново се използва познатия рефрен с "вината" на германците за т. нар. холокост, както и втръсналият на всички разумни хора "антисемитизъм".
Ето информация от първа ръка от сайта на движението за прекрояване границите на Германия: http://medinatweimar.org/
цитирай
20. kordon - от kordon до bogdan33
07.01.2013 12:27
Имайки предвид темповете, с които постоянно се увеличава масата на имигрантите с чужда култура и религия в Европа, не много късно ще се стигне до критичното ниво, когато проблемите, които те носят със себе си, ще станат повод за безкрайни конфликти. Тези симптоми могат да се открият в бунтовете из европейските предградия, явяващи се предвестници на тенденциите, които ще определят бъдещето на континента. Подобни индикации се откриват и в убийствата на френски военни и на евреи в Тулуза. Мюсюлманите просто пренасят своите вътрешни и външни проблеми на наша почва и когато достигнат критичния демографски минимум от европейското население, ще започнат да определят и изцяло посоката на процесите на материка. Това се е случило и с големите цивилизации, като римската например, в която германците достигат до над 50% от войниците и офицерите в армията на Рим, а вандалът Стилихон става magister utriusque militiae, т.е. върховен военначалник. Освен това самият град се е превърнал в сборище на всякакви чуждоземци, които постепенно променят неговия демографски, културен и духовен облик. И постепенно градивният римски елемент, който е създал тази велика империя, изчезва, а с него запада и общото културно, обществено, политическо, икономическо и духовно равнище в Европа за много дълъг период от време.
Та, ако не преустановим този наплив от чужденци, нас ни чака същата съдба. Такова е моето мнение.
цитирай
21. kordon - от kordon до saportok
07.01.2013 19:37
Убийството на деца и изобщо на невинни граждани винаги е неприемливо, но това понякога е неизбежно. Васил Левски също е отнел живота на дете, спасявайки живота и каузата си. И това е едно от основните обвинения в процеса срещу него.
Но това събитие така или иначе се е случило и ние трябва да сме безумци, ако смятаме, че с края на процеса срещу Брайвик и с неговото осъждане всичко е приключило. Защото, ако не се отстранят причините за това явление, то неизменно ще се повтаря. Затова е необходимо да се разберат мотивите на Брайвик, да се установят корените на проблема, а въз основа на техния анализ да се премахнат причините. Ако това не бъде сторено, ако източникът на пожара не бъде отстранен, той ще се разгаря отново и отново.
Засекретяването на това дело е ясен признак, че отново става въпрос само за палиативни мерки, за скриване от очите на обществото на дълбоките проблеми, които зреят в него. Процесът на мултикултурализация, на изтриване идентичността на европейските народи чрез внедряването на чужди елементи продължава с пълна сила. Съвсем естествено много хора са недоволни от маргинализирането и игнорирането на болката им, от прикритото зад маската на демократичната демагогия им превръщане в безгласно малцинство в собствените им страни. И това недоволство не може просто да бъде изтрито с една присъда срещу Брайвик и със засекретяването на материалите по делото. Защото огънят на възмущението от несправедливостите не може да бъде угасен по тоя начин. Той ще продължава да тлее, докато отново не се разгори в следващия пожар, какъвто непременно ще има, защото причините за него са налице. И тогава пак ще има невинни жертви за съжаление, но това ще бъде неизбежно при съществуващите условия.
цитирай
22. zarenkow - Казват , че лъжицата с катран в кацата мед е
09.01.2013 23:19
е достатъчно за да се изхвърли меда , в конкретния случай , написаното и стореното от Брайвик са обратното , лъжица мед в каца с катран. Това , че вижда абсурда в понятието мултикултуризъм и прилагането му на практика , нито е нещо ново , нито оригинално нито е някакво достойнство за него. Очевидно е , че радетелите на мултикултуризма нямат изобщо идея за понятието култура и за това си представят за възможно мултикултурен Франкенщайн. Нищо ново и в това , че света е изправен вече пред нов избор на вече изчерпаните принципи на капитализма и демокрацията в познатия ни вид. Приподнасяйки ни няколко истини с много абсурди , този урод не прави кацата с катран приемлива.
цитирай
23. kordon - от kordon до zarenkow
10.01.2013 13:20
Наложилите се икономически и политически принципи наистина имат нужда от ревизия и реконструкция. Това е очевидно още повече днес, когато икономическата криза продължава да върлува вече няколко години, когато Съединените щати са затънали в чудовищни и неизплатими дългове, когато западните икономики (не само те, разбира се) имат огромни бюджетни дефицити и задълженията им са в размер на 70-80% и дори повече от техния БВП. Очевидно е и заради това, че във финансовата сфера цари почти пълна анархия и безнаказаност, което е и причина за много беди, включително и за настоящата криза.
Но тези несъвършенства означават ли, че сегашната политико-икономическа система може да се захвърли на боклука и да бъде заменена с нещо друго? Кое или какво е това, което може да я замести, без да създаде огромни социални катаклизми, като болшевишкия преврат през 1917 година? Всъщност капитализмът е доказал, че е особено жизнен и способен да се реформира и това го доказва неговата няколко вековна история.
цитирай
24. zarenkow - Във всички системи малко или много са заложени адаптивни механизми.
10.01.2013 13:45
Независимо от това , рано или късно , принципните противоречия с действителността стават непреодолими. В този смисъл вечна система няма , защото променяйки принципите вече системата е друга. Това важи и за капитализма. В момента сме свидетели на неразрешими принципни различия между потребностите на обществото и възможностите на капитализма да се адаптира към това. Не може в едно наричащо себе си хуманно и комуникативно общество , да сме свидетели на толкова несправедливо не , а непродуктивно разпределение на благата. Абсурд е да има гладни и заедно с това безработица. Не може милиони раждащи се с възможности индивиди , от раждането си да се захвърлят на улицата , заедно с всичките последващи за обществото проблеми и в същото време такова безумие от богатство за други недопринасящи и спиращи прогреса хора и т.н и т.н. Адаптивните функции в случая са в ръцете на нямащите интерес да ги упражнят. Дали е за боклука , сегашната политико-икономическа система ? Може и така да се каже , но за да и отдадем заслуженото ще кажем , че е за историята. Тъжното е , че ще трябва да се преодолее съпротивата на мощни фактори , нежелаещи да се разделят със статуквото. Това е Живота , се казваше някъде.
цитирай
25. kordon - от kordon до zarenkow
10.01.2013 19:15
Мисля, че Вие много точно описвате съществените недостатъци на капиталистическата система. Но наличието на недъзи все още не е основание за отписването й. Всички живи същества са несъвършени, но така или иначе те съществуват. Изчезването на който и да е вид може да се случи само когато „принципните противоречия с действителността стават непреодолими”, както правилно сте отбелязал. Но да не забравяме, че още преди повече от сто години предричаха гибелта на капитализма поради острите конфликти в индустриалните общества. Въз основа на наблюденията си върху този постоянно изострящ се антагонизъм и все по-обедняващата пролетарска класа Карл Маркс направи много точен и обективен анализ на болестите на буржоазния свят. Въпреки това обаче, той допуска грешка, смятайки, че противоречията ще продължат да нарастват, а пролетариата – да обеднява, и това в крайна сметка ще доведе до световна революция и низвержение на управляващата буржазна класа. От историята знаем, че капитализмът успя да се пригоди към условията, да се реформира, извършвайки някои отстъпки. Оттогава жизненият стандарт на обикновения трудещ се е повишил неимоверно, което се изразява и в увеличаване продължителността на живота в развитите общества.
Капитализмът освен това надживя две световни войни, водени в неговото сърце, които неимоверно отслабиха силите му и предизвикаха „революцията” в Русия. Но той успя да се справи и със силната конкуренция на социалистическия лагер и отново да излезе победител.
(Продължава в следващия коментар)
цитирай
26. kordon - от kordon до zarenkow
10.01.2013 19:16
Аз не съм апологет или адвокат на капитализма и виждам, че той има твърде много слаби места и притежава предостатъчно недостатъци. Виждам, че в него има и премного несправедливости. И въпреки това смятам, че днешните проблеми не са толкова страшни, колкото тези, през които той мина през 19 и 20 в. Днес няма сила, която да го конкурира, която да го застрашава; няма алтернативна идея или философска система. Защото въпросът не е просто да сменим старото, а да го заменим с нещо качествено. В реалния свят, в природата и в човешката цивилизация тези промени стават естествено, когато се появят обективните предпоставки за това. По този еволюционен начин първобитнообщинния строй е бил заменен от робовладелския, а той от феодалния, който на свой ред е наследен от капитализма. За появата на всеки от тези строеве е имало реални и конкретни условия. Днес основания и причини за подмяната на капитализма с друга икономическа система аз лично не забелязвам.
Да, капитализмът е несправедлив, ала самият живот също е несправедлив. Но това е естествено състояние и не е причина за неговия край или за замяна с експериментални модели, какъвто беше комунизмът. Последният доказа своята нежизнеспособност с безславния си край, предопределен от неефективната му икономическа система, отхвърляща най-естествения двигател на прогреса – конкуренцията между индивидите и свободната инициатива.
Аз съм сигурен, че „рано или късно , принципните противоречия с действителността стават непреодолими”, както казвате, и че в някакъв момент капитализмът ще бъде отстранен от историческата сцена. Но това ще стане по естествен, еволюционен, а не революционен начин, и освен това няма да е скоро, защото обективни причини за това не се откриват в настоящия момент.
цитирай
27. zarenkow - Не искам да съм пророк но
12.01.2013 15:29
"... това ще стане по естествен, еволюционен, а не революционен начин, и освен това няма да е скоро ", Поне в историята правилото е друго , а освен това конфликта е толкова по драматичен , колкото по мощни са средите опазващи статуквото. Не се вижда отслабването им , а обратно. И парите им и особено техническото им обезпечаване стават все по непреодолими. Има ли обективни причини сега ? Поне според мен , да и ескалиращи , защото проблема не е основно в несправедливостта , проблема е в нерационалността и отслабване на системата поради това. Скоро ли ще е ? В исторически план - светкавично , не повече от 10-20 години. Това е скромното ми мнение. Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kordon
Категория: Политика
Прочетен: 4883621
Постинги: 467
Коментари: 2759
Гласове: 2286