Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2016 22:04 - Старите хора казват...
Автор: indiram Категория: Новини   
Прочетен: 3092 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ... 
казват, че "Като дойде Израил, всичко ще пояде!"  
Става, ясно, че Израил не е днешния Израел, а е нещо друго... 
А, в Палестина, може да е останало нещо, а може и да не е... 
А, в  Йордания, а може би и в Грузия - заплетена работа...

Опасен е Израил!

Кой или какво Е ИЗРАИЛ? 

Живи и здрави! 
Поздрави!





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Не съм чувал това от стари хора,
05.05.2016 11:44
Но на 9 километра от София, цялото село Волуяк продаде земеделските си земи за невъзможна цена - над 20 Евро на кв.МЕТЪР! Посредничеше гръцката Алфа-банк. Може би някой там знае кой стана истински собственик. Тоя замах напомня нещо... Дали е само Волуяк пояден?
Христос воскресе!
цитирай
2. indiram - Здравей, Крумбелосвет!
05.05.2016 21:46
... По стечение на обстоятелствата, работих няколко години във фирми за недвижими имоти...
Поядена е ... доста България, но... не е изядена! - щото, ние сме от тези, трудните за дъвчене и изяждане !
Във ВолуЯк не ми се е налогало на мен (колеги, ходеха)... Като гледам картата (много харесвам, обичам картите, атласите, ...) май се брои към Връбница

Аз харесвам южните райони, а те са под Витоша...
мислила съм, че и в Надежда Слънцето грее, когато Грее (през Лятото)...
Ама, нА! - харесвам Южните квартали... Да Центъра на София - правя компромис - малко е Въздуха...
По-добре да премълча...

Бъди жив и здрав!
Очаквам покана - помня за формулите ти!
Поздрави!

Може ти да не си чулвал от стари хора, обаче аз съм чувала и много други приказки - от стари хора, от моето село, ...
Уж неграмотни, а познават... знаят даже и Кришна, освен Писаното яйце и ... Израила...

цитирай
3. krumbelosvet - Мислил съм си откъде ли сте, Индирам,
06.05.2016 20:51
и ми се мержелее родопска и гръко-македонска връзка. Знам, че може да съм далече от истината.
А относно трудното ни изяждане, НИКОГА на света не е имало такава технологична мощ за геноцид. Да пази Бог.
А Волуяк си е самостоятелен. Кв. Надежда, бивше село, е създаден от връбнишки каруцари върху земеделска земя.
цитирай
4. indiram - Здравей, Крумбелосвет!
08.05.2016 21:26
Какво го мислиш (защо на ВИЕ, като... приятелите си говорят, право, на ТИ)?
От Родопа съм! И, гърци, македонци, сърби... и така нататък, все са ми братя и сестри!
...
Има болни хора, които си мислят, че могат да откраднат ГенА!
Само, че, ГенА, не се краде лесно, както си мислят Те (Идиотите)!

За Волуяк, Надежда, Връбница ... и каруцари - сега ще премълча

Бъди жив и здрав!
Поздрави!
цитирай
5. krumbelosvet - А аз съм роден в Надежда, у дома с акушерка.
09.05.2016 14:56
Не знам дали би харесала моя кратък постинг за "Хейтърството - световната класика е от кв. Надежда преди 60 години". Аз съжалявам за политическите наивности на Радой Ралин, но цитирам негов чуден, според мене, стих за крайния квартал.
Поздрави!
цитирай
6. indiram - Здравей, Крумбелосвет!
09.05.2016 19:11
Първо да кажа, че преди време, отказах от блога да ми се пълни пощата... и вече съм на интуиция, да погледна едно или друго.
И, мене майка ми ме е родила, в нещо, което било наричано Болница по онова време, в селото ми имало акушерка Евангелия.... и т.н.
И, кой може да каже, дали ще харесам постинга ти - първо Е нужно да го прочета (а си мисля, (е съм то чела...) или припомня...
Подозирам, обаче, че въпросът ту е друг - И отговарям веднага - че, специалистите по компютрите, ще помогнат - само е нужно да им зададем задачките
Лично аз, имам много (колко нескромно) задачки за УКС (умни компютърни специалисти) - наши - Да са живи и здрави! - щото са най-добрите!

Щом си роден в Надежда - има Надежда!

И, знам, че, може би, очакваш подобен отговор!
Поздрави!
цитирай
7. zlika - Интересно...
21.05.2016 05:22
Тези две думи са ми много познати...
Чел съм ги в книга? :-/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indiram
Категория: Новини
Прочетен: 948922
Постинги: 857
Коментари: 885
Гласове: 4489
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930