Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2018 11:33 - Оптимизъм
Автор: erato7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12574 Коментари: 31 Гласове:
65

Последна промяна: 23.04.2018 09:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - erato7,
22.04.2018 11:52
С верен другар животът е по-лесен.
цитирай
2. mt46 - Поздрав!
22.04.2018 12:37
И щастливи дни!...
цитирай
3. donchevav - Оптимизмът не е чувство или съст...
22.04.2018 22:47
Оптимизмът не е чувство или състояние, това е философия. Да вярват в по-доброто бъдеще - свое и на света, могат само светлите, хармонични, жизнерадостни хора, изпълнени с вяра, облъхнати с любов. Твоите стихове показват това по един чудесен и неоспорим начин. Бъди щастлива с любовта, която имаш, сбъдвай мечтите си с вяра и неотклонност, които носиш! Прегръдка, мила Ерато!
цитирай
4. dinkov - Динков
22.04.2018 23:26
Светът е за двама и свят да няма, ако любов има свой ще създадат.
Поздрав Слънчево момиче.
Ицко
цитирай
5. gessos - Истинско щастие е, когато любимият ...
23.04.2018 00:26
Истинско щастие е, когато любимият човек е винаги до теб!
Мечтан, жадуван, сладък живот за двама!
Поздрав!
цитирай
6. starforlife - Ти пък!
23.04.2018 08:12
Защо до теб си?
Споделяй с Приятели което може да се сподели.
Истинските не само ще те изслушат, а ще опитат и да ти помогнат.
Дори опитът често е повече от достатъчен.

https://youtube.com/watch?v=LyIpVNoka0g
цитирай
7. nedovolen - Идеята ми е закодирана в редче от ...
23.04.2018 09:07
Идеята ми е закодирана в редче от стиха, но все пак няколко думички.
Щастието е погрешна цел. Ако човек живее смирено, мисли и върши правилни неща, щастието ще го преследва. Но дали ще го иска?
:)))
цитирай
8. inel379 - !!!
23.04.2018 09:34
Човек се ражда сам и сам умира,
но любовта небесна духа реанимира.
И той с крила могъщи към слънцето лети,
с готовност да пренася светлите лъчи.
За домът ни земен, те жив са благослов,
не можем без да дишаме опората - любов.

Дете на любовта, ти си прекрасна!
Аромат на пролет цветна
за всичките ти сетива!
цитирай
9. erato7 - С верен другар животът е по-лесен. ...
23.04.2018 09:53
kvg55 написа:
С верен другар животът е по-лесен.


Абсолютно си прав, Краси!
Благодаря ти!
цитирай
10. erato7 - И щастливи дни!. . . Благодаря ти за ...
23.04.2018 09:54
mt46 написа:
И щастливи дни!...


Благодаря ти за поздрава и пожеланието, Маринчо!
Слънчеви и ведри дни за теб!
цитирай
11. erato7 - Оптимизмът не е чувство или съст...
23.04.2018 09:56
donchevav написа:
Оптимизмът не е чувство или състояние, това е философия. Да вярват в по-доброто бъдеще - свое и на света, могат само светлите, хармонични, жизнерадостни хора, изпълнени с вяра, облъхнати с любов. Твоите стихове показват това по един чудесен и неоспорим начин. Бъди щастлива с любовта, която имаш, сбъдвай мечтите си с вяра и неотклонност, които носиш! Прегръдка, мила Ерато!


Страхотен заряд има в твоя коментар, миличка Вени!
Изпращам ти обич и огромна благодарност!
цитирай
12. erato7 - Светът е за двама и свят да няма, ако ...
23.04.2018 09:59
dinkov написа:
Светът е за двама и свят да няма, ако любов има свой ще създадат.
Поздрав Слънчево момиче.
Ицко


Много харесах твоя коментар, Ицко! Накара ме да се усмихна!
Ведра и слънчева седмица от мен!
цитирай
13. erato7 - Истинско щастие е, когато любимият ...
23.04.2018 10:01
gessos написа:
Истинско щастие е, когато любимият човек е винаги до теб!
Мечтан, жадуван, сладък живот за двама!
Поздрав!


Благодаря ти, скъпа gessos!
И в песента се пее: "...светът е за двама..."
цитирай
14. erato7 - Защо до теб си? Споделяй с Прия...
23.04.2018 10:03
starforlife написа:
Защо до теб си?
Споделяй с Приятели което може да се сподели.
Истинските не само ще те изслушат, а ще опитат и да ти помогнат.
Дори опитът често е повече от достатъчен.

https://youtube/watch?v=LyIpVNoka0g


Добрите хора съществуват, Жоро! Ти го доказа!
Музикалният поздрав ми е любим!
Благодаря ти за всичко от сърце!
цитирай
15. erato7 - Идеята ми е закодирана в редче от ...
23.04.2018 10:06
nedovolen написа:
Идеята ми е закодирана в редче от стиха, но все пак няколко думички.
Щастието е погрешна цел. Ако човек живее смирено, мисли и върши правилни неща, щастието ще го преследва. Но дали ще го иска?
:)))


Напълно съм съгласна с твоя коментар, nedovolen!
Дори замених думичката в стиха с думата "блажени":)))
Благодаря ти от сърце! За мен е чест, че прекрачваш "прага на моето блогче".
цитирай
16. erato7 - Човек се ражда сам и сам умира, но ...
23.04.2018 10:11
inel379 написа:
Човек се ражда сам и сам умира,
но любовта небесна духа реанимира.
И той с крила могъщи към слънцето лети,
с готовност да пренася светлите лъчи.
За домът ни земен, те жив са благослов,
не можем без да дишаме опората - любов.

Дете на любовта, ти си прекрасна!
Аромат на пролет цветна
за всичките ти сетива!


С толкова трепет очаквам твоите коментари, любима моя!
Винаги ги чета с премрежени от сълзи очи и с усмивка на уста. Така ми въздействат твоите истински думи!
Обичам те и ти благодаря с цялата сила на сърцето си!
цитирай
17. starforlife - ~
23.04.2018 11:47
erato7 написа:
Добрите хора съществуват, Жоро! Ти го доказа!
Музикалният поздрав ми е любим!
Благодаря ти за всичко от сърце!

Кога?
(съм го доказал)
Вчера, докато пътувах за Пловдив ли?
Ами дано в очите на всички нормални тук съм го доказал много по-рано и с не така индивидуалнен акт на отношение, защото иначе просто е тъпо.

Но ще си позволя да разкажа нещо по повода:
В купето пътувахме аз, малкият ми син (ще го видиш в предстоящия ми постинг), един господин и една по-възрастна дама.
Изнасях ти "лекцията" защото поне според мен тя би следвало (колкото и да не си запомнила или разбрала много неща) да ти е по-важна от самото оправяне на компютъра ти.
На г-на думата емпатия явно не му пасва, и при все, че говорех тихо, закрил смартфона си с ръка, за да не "преча" доколкото е възможно - той с уф-кане напусна високоинтелектуалната ни (ха ха ха) среда - излезе от купето да си търси другаде място, където да тъпее, а не слуша нещо, което дори да не му е от полза - е поне "интересно".
При това дамата ме докосна по рамото и прошепна: "Продължавайте! Изобщо не ми пречите. Продължавайте."
След като с теб приключихме, тя разбрала, че "досадното" ми дърдорене е имало и реален ефект, каза: "Днес направихте едно добро дело."
Но знаеш ли, мила? Интересното тепърва предстои.
Оказа се, че тя е сериозен авторитет по медицинска физика и електроника. И разговорът ни тръгна в посока, която доведе до размяна на ГСМ-номера.
И така в указателя си аз имам една потенциална, силна" връзка", а тя - един тъп хайтехнологик, който може някой ден, ако не да има бизнес-отношения с нея и института, в който работи - то да й оправи по телефона компютъра.

Яко, м?
(не, чисто човешки взаимоотношения)


https://youtube.com/watch?v=ETNhquVUq_4
цитирай
18. erato7 - Да, Жоро, и аз като интелигентната ...
23.04.2018 19:20
Да, Жоро, и аз като интелигентната дама ще кажа: Вчера ти направи едно добро дело за мен! Без да ме познаваш.
Хиляди благодарности! Дано и аз да мога да ти помогна, когато се нуждаеш. Няма да забравя добрината ти и готовността да помогнеш.
цитирай
19. barin - Здравей, erato7. Човек трябва да ...
23.04.2018 19:58
Здравей, erato7. Човек трябва да бъде оптимист, но умерен. Винаги трябва да се надява, за да постигне целите си.
Поздрави!
цитирай
20. emelika - До непобедимост силен си
24.04.2018 00:41
когато си обичан и обичаш.
цитирай
21. erato7 - Здравей, erato7. Човек трябва да ...
24.04.2018 09:02
barin написа:
Здравей, erato7. Човек трябва да бъде оптимист, но умерен. Винаги трябва да се надява, за да постигне целите си.
Поздрави!


Да, така е, barin! Най-важното е да се научи да обича безусловно!
Слънчеви поздрави!
цитирай
22. erato7 - когато си обичан и обичаш. Да, Ели, ...
24.04.2018 09:04
emelika написа:
когато си обичан и обичаш.


Да, Ели, особено когато обичаш! Изключително много те ценя и много се радвам, когато идваш при мен!
Обично да ти е!:)))
цитирай
23. batogo - !!!:))) Чудесно творение, силно и истинско, с перфектен музикален фон, Ерато7!
24.04.2018 13:08
Светът е промислен за двама, чиито сърца трептят в ритъма на безусловната, вечна светлина на любовта. Мъж и жена ги е промислил Създателя...
цитирай
24. erato7 - Светът е промислен за двама, чиито ...
25.04.2018 19:29
batogo написа:
Светът е промислен за двама, чиито сърца трептят в ритъма на безусловната, вечна светлина на любовта. Мъж и жена ги е промислил Създателя...


Винаги много се радвам на твоите посещения и на добрите думи, Бат'Ого!
Сърдечно ти благодаря!
цитирай
25. nebonebo - Стилно...
29.04.2018 20:38
Стилно, красиво, зареждащо...
Благодаря!
цитирай
26. erato7 - Стилно, красиво, зареждащо. . . ...
30.04.2018 08:24
nebonebo написа:
Стилно, красиво, зареждащо...
Благодаря!


Добре дошла при мен, nebonebo!
Радвам се на посещението ти и на добрите думи!
Благодаря ти!
цитирай
27. nedovolen - Оптимизъма не е като кУманизЪма ...
09.05.2018 21:03
Оптимизъма не е като кУманизЪма :))) /2-то е виртуално/
цитирай
28. erato7 - Оптимизъма не е като кУманизЪма ...
10.05.2018 19:20
nedovolen написа:
Оптимизъма не е като кУманизЪма :))) /2-то е виртуално/


Харесвам хората с чувство за хумор, а ти си от тях, nedovolen!:)
Благодаря ти!
цитирай
29. didige - Ами така си е! Прекрасно е! <3
16.05.2018 09:33
Ами така си е! Прекрасно е! <3
цитирай
30. yoan2015 - Според мен точната дума не е опти...
21.05.2018 19:33
Според мен точната дума не е оптимизъм....
Поздрави!
цитирай
31. breeze - Да, в самотата обич няма.
02.05.2019 12:13
Любовта е за двама.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: erato7
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764047
Постинги: 192
Коментари: 7623
Гласове: 102174
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031