Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2018 16:43 - Бургас
Автор: fantasta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бургаска  книга Моят разказ пробно ------ Пътувах към моят дом той бе над Пловдив и го бях купил преди няколко дни  и сега трябваше да си го получа бях намерил портокалови дърво и го бях продал без да се занимавам по брането получих кюлче злато за реколтата а толкова струваше къща летящ дом най нов модел Той бе сверичен и с размер двайсет метра бе пълен с водород и хелий но можеше да лети и с горещ въздух .. Казаха да чакам когато ще се обадат за адреса Пратиха ми го преди минути набързо надух  балон асансьор и се издигнаха на мястото скоро го достигнах скачих се в средата на къщата с балони асансьор .... Балона спадна и аз тупнах на люкът на скачващия отсек ВУВЕДАХ ПАРОЛАТА КОЯТО БЕ ЕГН ми . Така получих достъп до домът ми люкът се отвори и аз се намирах в средата на моя малък дом от четири стаи и баня и тоалетна  това  правеше пет малки петнайсет квадратови  ви стаи едната бе хол в средата имаше маса  а отдсете страни по един фотьол и два  и три табуретки  имаше телевизор от дясно на вратата имаше и малък бар до него вътре вичко бе  тапицирано и чисто стените бяха в жълто боядисани .. Отидох да видя следващата стая бе кухня с печка мивка и съдомиялни и други техники видях вграден хладилник .. Другата стая бе голяма спалня и ракля до нея имаше и вграден гардероб ... Петата и последна стая бе работилница и голям склад   и той бе празен така бях пожелал тази стая не бе обзаведена но аз имах Сичко нужно бях намерил бункер  от миналото и се снабдиха с Сичко нужно Върнах се в хола и вклучих лаптопа които носих и бе трофеи от бункера скоро лаптопа се свърза с къщата и качи дравари за оправление на домът ми които бе с примитивна електроника .. Скоро лаптопа ми даде инструкции какво да монтирам от бункера и слет  като отделих доста време часове спорете мен лаптопа направи диагностика и слети като се свърза с хардуера оставаше само да се  качат ракети и картечница и домът ми бе наистина добре защитения и стабилен и сигурен за 2120 година лаптопа безжично се свърза с бункерът и извлече изкуствен интелект той се зареди слет час сваляне ---Здравеи аз съм зареден моля дайте ми име и избери име  пол ..каза нещо от домашния говорител които бях монтиръл  за музика ---. Искам да си от женски пол и да се казваш Василена...казах --- Как сте ..попита с женски глас василена --- Добре моля напатъи ми  оръжия на 3 Д принтера пушки автомати и поне десет пистолета искам и десет Ракети въздух земя и толкова въздух ,въздух ...казах и --- добре заемам се слеят като монтираш принтера от бункера виждам че е здрав и запазен иска смазване и подмяна на някои части качи ги от  бункера ..каза тя ---  Добре браво на теб ще се заема с нужната работа..казах и   започнах монтажът след дълги часове след като се свечери аз се почувствах гладен и отидох в кухнята си хапнах сланина и пресен пшеничен хляб които бях донесъл с мен ... Отидох в хола --- имаш ли схемата програмата за три де на роботи ....попитъх --- да избери робот ..каза --- искъм Асимо гледал съм клипове с него искъм и Нау ....казах и ---- Добре ще ги запуснат за създаване слети като се освободи възможност ..каза ---- добре ...казъх и Отпуснаха се и и наредих да излети и да иде над морето 100 метра от брега и на два метра над морето тя каза че насочва къщата на мястото на някогашния град  Бургас и слети няколко часа  бяхме там накарах я да ми напечата въдица по спешност използвах консерва царевица за стръв и хляб и малко сланина слет доста опита на сланината започна да кълве аз се бях изнесал на малка беседка вградена в домът и с замах хвърлях въдицата клъвна и аз дръпнах рядко и скоро се бореха с голяма скумрия нормална не мутант но се пак големина поне пет кила слет борба извадих рибата и я прибрах на беседката изчистих я с нож на масата на беседката и я прибрах в фризера в кухнята излезнаха и след като наредих на къщата да се насочи   навътре пак прбвах този път за стръв използвах скумрия скоро зе да кълве след няколко опита хванах малка риба Тон поне 10 кила изчистих я и също отнесох  В хладилника продължих докато не хванах достатъчно риба да напълня хладилника си на беседката имаше възможност за монтаж на бърбекю притирахме и него от карбон .. Първия пистолет бе готов от карбон патроните бяха също от него аз си напечатаха 1000 патрона куршумите сам си отлях в работилницата като стопиха малко олово и с отпечатан от карбон калъпи отлага набързо стотина куршума снаредих патроните  вече имах хубав футуристичен анатомичен пистолет анатомичен  и от карбон направих и  четири пълнителя  и ги заредих но само трите   останаха десет патрона но не ги сложих на четвъртия палнител просто ги пъхнах в панталона  които направих от кевлар за да бъда защитен направих и горни дрехи от кевлар дори едно яке скоростно  пистолета се Узова  на кръста и аз бях готов за приключения....



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fantasta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 249817
Постинги: 663
Коментари: 15
Гласове: 101