Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2016 13:51 - Тъй като вече съм във ваканция...
Автор: zoella1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1758 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тъй като вече съм във ваканция ще пиша по дълги влогове, но рядко, защото ще съм на село през повечето време, а там няма интернет. За сметка на това дядо купи басейн и ще има какво да правим с братовчетка ми.
 Та днес реших да ви споделя какво мисля за времето.  Сигурно голяма част от вас знаят, че времето е ценно! Понякога не ви ли се е случвало за малък период от време да се случат толкова много неща? На мен ми се е случвало. Времето според мен не трябва да се пропилява със стоене пред телевизора или пред лаптопа. Макар, че аз в момента правя и двете, но го правя с много любов. Правя го, защото тук истински се освобождавам
и пища това, което мисля!
 Времето променя всичко:  ....света...хората, които живеят в него.......и....сезоните естествено.
времето е част от нас... без да имам време няма да мога да си напиша домашните и да си науча, например, а за мен това е важно. Не си пропилявайте времето. прекарвайте го с приятели... съсдавайте спомени и   велики преживявания.
 Ако имате малко свободно време, чрез забавление или чрез посвещаване на изкуството ще скъсате тази обвивка, която ви държи затворени в себе си.
 Всички искат любов а предлагат война! Не ви ли стига, не ви ли стига това!
Не ви ли стига война! това е част от текста от песента на Михаела Маринова. Предлагам ви да си пуснете тази песен когато имате малко свободно време, което да запълните и след това да помислитте в какъв свят живеем днес! Не се сърдете на никого и не обвинявайте никого, защото ние направихме така светът!





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zoella1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29310
Постинги: 21
Коментари: 69
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031