Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2010 14:37 - Деси Бакърджиева: Няма по-ценно нещо от семейството
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17215 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.02.2010 11:32


image

I Самокритиката ми пречи да достигна най-голямо удовлетворение в живота
I Не искам семейството ми да страда заради работата или обратното

Водещата на новините във Вечерното шоу на Азис Деси Бакърджиева е известна не само с това, че всяка вечер ни казва: “Добър вечер, уважаеми зрители”. Тя е завършила актьорско майсторство в НАТФИЗ “Кръстьо Сарафов” и споделя любовта към професията си в театъра, киното и телевизията. Деси има над 20 театрални роли в театър “Сълза и смях” и в Народния театър “Иван Вазов”, а в телевизията, който е гледал филмът “Църква за вълци”, “Той и тя” по Би Ти Ви, “Клуб НЛО” по БНТ и рекламите със сигурност я познава. “Успявам да съчетая професионалните с личните си ангажименти благодарение на подкрепата на семейството ми. То ме прави много щастлива, за съжаление почти нямам време за приятелите ми и сигурно вече са ми сърдити”, споделя водещата.

Чувстваш ли се удовлетворена от живота? Постигна ли целите си?В последно време най-голямо удоволствие ми доставя семейството и добре свършената работа. Винаги съм била много самокритична и съм държала да си свършва работата качествено и до край, затова мога да кажа, че не съм достигнала най-голямо удовлетворение. Човек никога не трябва да се самозабравя и да мисли колко е добър в професионален и личен план, защото винаги може още. Винаги може да се самозабрави и подведе от тази погрешна представа, а това е деградивно.
Къде се изявяваш най-добре: в театъра, телевизията, киното?
Това не мога да кажа аз, а публиката. Вярно е, че киното и телевизията правят актьора известен, популярен, но те не могат толкова сериозно да те научат на актьорлък. Киното и телевизията са сякаш концентрираното изкуство, чистата, истинска емоция, без която днес не можем. Сцената ти дава истинския живот. Няма по-силно усещане от контакта с публиката. Да усещаш как диша с теб, как се радва с теб или плаче. Най-трудно за мен е да разплачеш публиката, да я накараш истински да страда с теб. Вярно, че животът ни е много натоварен с отрицателни емоции и сякаш по-лесно е да се разстроим, но именно това ни е затворило в собствения свят и не смеем да го разкрием, за да не ни наранят.

image

Ти имаш много ангажименти, как се справяш с тях?
През последните две години съм със строг график. Успявам да съчетая професионалните с личните си ангажименти благодарение на подкрепата на семейството ми. То ме прави много щастлива, за съжаление почти нямам време за приятелите ми и сигурно вече са ми сърдити. Дано да ми простят и разберат. Ангажиментите с театъра, снимките и кастингите винаги ги правя с предварителна уговорка, програмата ми е за месец напред. Ставам рано и си лягам късно, защото не искам да лишавам семейството си от обичайните задължения, които аз лично не възприемам като такива, а повече като почивка и удоволствие. За мен няма по-ценно нещо от семейството и разбирателството в него, защото то дава стимул за развитие и в професията. Не искам семейството ми да страда заради работата или обратното.
Какви грижи полагаш, за да бъдеш най-добрата майка?
За всеки нормален родител е важно да е добър възпитател и да вижда любовта в очите на детето си. Децата имат нужда от внимание, разбиране, добро отношение и много любов. Не трябва да подценяваме децата си, независимо на каква възраст са те. Добрият родител според мен трябва да стимулира детето, да го насърчава за добри постъпки, да го научи да разграничава добро от зло. Да му дава възможност само да се справя с проблема, но винаги трябва да е наблизо, за да протегне ръка, когато е необходимо. Искам детето ми да бъде самостоятелно, амбициозно, работливо, дипломатично и да умее да се защитава. Когато го нападат да запазва самообладание, за да реагира адекватно. Да знае каква е цената на спечеления трофей и неговата загуба. И много, много други неща, които всяко дете трябва да знае, за да е подготвено за динамичния живот.
Налагало ли ти се е да правиш компромиси досега?
Човек трябва да умее да прави компромиси, но трябва и да знае техните последици. Трябва да се научим да сме прозорливи и да правим взаимни, а не едностранни компромиси. Особено, когато те са от личен характер. Не трябва да забравяме, че хубавите неща понякога стават много трудно именно с цената на лишения и компромиси. Трябва да сме наясно към какво се целим и дали си заслужава.
Ти си 1,70 м висока, а тежиш само 49 кг. Как поддържаш форма? Спортувам и ям умерено. Никога не прекалявам с храната. Внимавам какво ям, в смисъл избягвам мазните и пържени храни. Диетите стресират организма. Важното е метаболизмът да функционира правилно и човек никога няма да напълнява или отслабва драстично, ще може да контролира телесното си тегло.
Пожелай нещо на нашите читатели?
Да са много щастливи, да постигат мечтаните цели и да са здрави. Няма по-хубаво нещо от това да се прибереш у дома приятно изморен от добре свършената работа при любимите хора.


Публикувано във Вестник за дома




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019296
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол